Platte hi-fi set voor inbouw in keukenkastje

Pagina: 1
Acties:

• activeX1
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23:05
Aangezien ik in de keuken een kastje heb van ongeveer 15cm diep, waar ik een hifi setje in wil plaatsen ben ik op zoek naar het onderstaande:
Ben op zoek naar een stereo tuner / versterker / cdspeler die in plaats van breed en diep, maar max 15 cm diep is.
Wat ik bedoel is dus een simpele hi-fi set met cdspeler waarvan de cd ipv horizontaal verticaal geplaatst is, zodat de inbouwdiepte zeer beperkt is. Merk maakt niet zo heel veel uit, zat de denken aan sony/pioneer segment. Heb al op websites gekeken van deze fabrikanten, maar zat niets bruikbaars tussen. Iemand een idee?

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02-2025
Ik weet dat in ieder geval B&O dat heeft, maar om dat nou weg te toppen in de keuken is ook weer wat overdone.

• canonball
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:55
EDIT: ik zie nu pas dat het om de diepte gaat, ipv de hoogte :D

dit kan bv met de Sony CMT-L1 en volgens mij hebben ze bij kijkshop ook leuke spullen met die diepte, wel goedkope B&O look a likes.

[ Voor 68% gewijzigd door canonball op 03-05-2005 19:22 ]

Verwijderd

Waarom kijk je niet naar Tivoli Audio (tenzij deze boven je budget uitstijgt)?
De Model CD kan je aansluiten op Model Two (stereo). Let echter op: er zijn reviews waarin geopperd wordt om voor de Model One (mono) te gaan. De laatste zou beter klinken (andere drivers?).
De (advies-)prijzen zijn:
Model CD: €298,-
Model Two: €259,-
Model One: €179,-
Dat maakt voor de mono €477,- of stereo: €557,-
Ik heb ze nog nooit beluisterd, maar voor het formaat schijnen ze heel behoorlijk weer te geven.

• activeX1
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23:05
Iemand nog meer ideeen? De Sony had ik besteld,echter deze is niet meer leverbaar :( . Moet wel van een beter merk zijn dus geen audisonic etc.

Verwijderd

Eerste wat in mij opkwam is de Yamaha Tabletop

Afbeeldingslocatie: http://202.186.86.35/audio/articles/2002/8/22/audiofile/yamaha.jpg

Een erg leuk apparaatje met een goede geluidskwaliteit, en mogelijkheid om het apparaat ook op te hangen aan de muur. Alleen durf ik je niet te zeggen wat hij kost, en of hij nog leverbaar is. Op de internationale site van Yamaha staat hij nog wel.

Yamaha Site

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2005 16:23 ]

Pagina: 1