Toon posts:

[XP] De computer gaat niet meer uit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op een PIII Windows XP gezet. Er stond eerst altijd Windows 98 op en dat werkte opzich goed.

Ik heb nu echter het volgende probleem:

Bij het afsluiten van Windows XP sluit windows wel af maar blijft de computer wel aan. Dit was niet het geval bij Windows 98. Met aan bedoel ik dan dat de voeding aan blijft en dat de fans blijven draaien. De voeding is atx.

Heeft iemand hier een oplossing voor???

• blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

Waarschijnlijk heeft xp je pc als standaard pc geïnstalleerd, dit kun je zien in device manager onder hardware en dan eigenschappen van computer bekijken.Mocht dat zo zijn, kun je het alleen oplossen door xp opnieuw te installeren en tijdens de vraag of je xtra drivers wilt installeren met F6, op F5 drukken en dan acpi pc kiezen, na de install zal je pc nu wel uitgaan :)
Note: Moet je mobo wel acpi compliant zijn natuurlijk ;)

[ Voor 8% gewijzigd door blobber op 03-05-2005 18:56 ]

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het al gevonden :*) :P

Onder apparatenbeheer moet je bij beeld aanvinken dat je ook de apparaten wilt zien die verborgen zijn. Dan staat er een rood kruis door APM/NT. Als je deze dan inschakeld is je probleem verholpen.

• blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 19:01:
Ik heb het al gevonden :*) :P

Onder apparatenbeheer moet je bij beeld aanvinken dat je ook de apparaten wilt zien die verborgen zijn. Dan staat er een rood kruis door APM/NT. Als je deze dan inschakeld is je probleem verholpen.
Kewl, (en heel wat sneller dan ee :o n re-install)

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour