Heb vanmiddag True Crime: streets of LA gekocht, maar ik krijg het absoluut niet aan de gang.
Verse installatie van win XP (2003 slikte de installatie niet, naja, die was toch gaar, dus dan maar XP dr op), Catalyst 4.12, VIA pack 4.38, T-bird 1400, al op verschillende snelheden geprobeerd, 256MB, Radeon 9600 Pro, SB live.
Heb de aanwijzingen op de site van activision al gevolgd (resolutie, hardware acceleration geluidskaart enzo), hielp niks.
Gecrackte versie vd .exe geprobeerd, hielp ook niet.
Kan er verder elders ook niet zoveel over vinden, behalve mensen die het probleem ook hadden, maar daar staat er niet bij of er iets hielp en zo ja: wat.
Patches/updates kan ik ook niet vinden op de site van activision.
Iemand ervaring mee ?
Anders breng ik 'm morgen gewoon weer terug.
Verse installatie van win XP (2003 slikte de installatie niet, naja, die was toch gaar, dus dan maar XP dr op), Catalyst 4.12, VIA pack 4.38, T-bird 1400, al op verschillende snelheden geprobeerd, 256MB, Radeon 9600 Pro, SB live.
Heb de aanwijzingen op de site van activision al gevolgd (resolutie, hardware acceleration geluidskaart enzo), hielp niks.
Gecrackte versie vd .exe geprobeerd, hielp ook niet.
Kan er verder elders ook niet zoveel over vinden, behalve mensen die het probleem ook hadden, maar daar staat er niet bij of er iets hielp en zo ja: wat.
Patches/updates kan ik ook niet vinden op de site van activision.
Iemand ervaring mee ?
Anders breng ik 'm morgen gewoon weer terug.
edit:
Owjah, foutmelding is er 1 vh type: wilt u de informatie doorgeven aan microsoft, blabla
Dit staat er verder nog bij:
AppName: truecrime.exe AppVer: 0.0.0.0 ModName: truecrime.exe
ModVer: 0.0.0.0 Offset: 00272649
Owjah, foutmelding is er 1 vh type: wilt u de informatie doorgeven aan microsoft, blabla
Dit staat er verder nog bij:
AppName: truecrime.exe AppVer: 0.0.0.0 ModName: truecrime.exe
ModVer: 0.0.0.0 Offset: 00272649
[ Voor 14% gewijzigd door 4x2 op 03-05-2005 18:35 ]
leeg