Toon posts:

CPU van mobo afhalen

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ,

Me broer gaat een nieuw moederbord kopen , nou op zijn ander moederbord zit een boxed amd athlon 64bit 3200+ is dat evenvoudig eraf tehalen ? IVM met koeling enzo ? Hint en how to's altijd welkom

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-07 22:20
Ten eerste zou ik erop willen wijzen dat dit niet een 'helpforumpje' is, maar goed.

Op zich zou het geen probleem moeten zijn om je CPU eraf te halen. Gewoon je koeler eerst los klikken (zit meestal met een kliksysteem vast.) Kan zijn dat hij een beetje klem zit, maar zon ding is niet met het kleinste stootje stuk hoor. ;)

Ik wens je al succes en ik hoop dat je de volgende keer iets meer research zal doen. Dit is namelijk nogal makkelijk terug te vinden (op google, GoT, enz.)

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:06
Ik zou ermee oppassen met een boxed cooler.
ik heb het ook gedaan, maar toen ik me cool eraf wou halen was me socket leeg. Bleek dat me CPU op me koelbok zat. En ik had dat hendeltje nog dicht zitten. Die standaard koelpasta is gewoon meuk.
Verder had dit met google ook wel gekunt :)

Verwijderd

Topicstarter
Sorry maar het is nog niet erg da die cpu daar aan hangt moet men cooler niet verwisselen dus toch bedankt mag een slotje op

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:07

Thandor

SilverStreak

Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 18:17:
Sorry maar het is nog niet erg da die cpu daar aan hangt moet men cooler niet verwisselen dus toch bedankt mag een slotje op
Het is wel 'erg' dat de CPU daar aan hangt.
Als je die processor in het socket wilt steken moet je eerst de hendel omzetten zodat de CPU in het socket kan. Na het plaatsen van de CPU moet de hendel naar beneden.
Dan pas kun je de koeler installeren.

Je moet dus wel degelijk de CPU en de koeler los van elkaar hebben wil je het zaakje weer terug kunnen plaatsen ;)

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Raadpleeg gewoon de handleiding van het mobo. Om de CPU eruit te halen moet je gewoon de CPU-plaatsing instructies in de omgekeerde volgorde volgen :)

Basic stuff dit, dicht dus.

Hier op GoT wordt van je verwacht dat je over inzet, inzicht, researchvermogen en een zekere mate van basiskennis beschikt, zoals ook duidelijk uitgelegd in de [faq]Registratievoorwaarden[/], waarmee je akkoord bent bevonden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.