Toon posts:

Problemen met branden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een nieuwe pc van PB gekocht met een LiteOn sohw1633S dvdbrander erin. Mijn probleem is dus dat ik al me dvd's die ik hiermee brand op geen enkele andere dvd, zowel in pc's als standalone kan afspelen.Geprobeert op 2 andere pc dvd lezertjes en 3 stand alone.Ik kan ze alleen op me dvd brander of dvd speler in me eigen pc afspelen.
Ik gebruikt Nero 6 om de dvd's te branden. Met andere brandprogramma's heb ik het zelfde probleem. Wie weet waar dit eventueel aan kan leggen en me helpen met een oplossing vinden.

Alvast bedankt.

Verwijderd

welke schijfjes gebruik je?

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:27

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Soms wil het nog wel eens helpen om je dvd's te finalizen. Dan werkt de dvd over het algemeen overal wel.

Verwijderd

Topicstarter
Traxdata.
LoeiOrdinair schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 16:15:
Soms wil het nog wel eens helpen om je dvd's te finalizen. Dan werkt de dvd over het algemeen overal wel.
Nero finalized de dvd''s automatisch. Optie is standaard aangevink en kan hem ook niet uitschakelen. Is trouwens geen reden waarom die het alleen op deze pc doet en niet op andere.

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:27

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

oh k, Probeer het eens met een ander schijfje van Sony iod. Probeer eens te branden met een ander programma. en kijk eens op de site van PB/fabrikant voor nieuwe firmware.

Wat probeer je eigenlijk te branden? Data of film?

Verwijderd

Topicstarter
Gaat hier om film. Ik heb net uitgebreid met PB aan de lijn gehangen en van alles uitgeprobeert. Nu blijkt dus dat het probleem bij Nero ligt. Via RecordNow doet alles het nu wel. Dus probleem voorlopig ff opgelost. Kunne we lekker verder gaan met branden.:)
iig bedankt voor de eventuele oplossingen.

Verwijderd

Hey, ik weet dat het een flinke tijd terug is dat dit topic geopend was enzo.
maar ik zit met precies het zelfde probleem,
echter ik heb al verschillende dvd's geprobeerd, 5 merken. + / - maakt allemaal niets uit.
de meeste werken perfect, maar ook genoeg werken alleen op de laptop (brander).
en voor de rest nerges op, ja soms op de standalone player (cheapy cheapy ding).
maar verder in geen enkele pc.
en ik ga nu Recordnow downloaden, want bij nero heb ik dit probleem dus (net als jou) constant.
via alcohol heb ik hier ook geen last van (images).

als je wil, kan je me een mail sturen... want 'k heb nog wel een aantal vragen hierover misschien ?
tr1pp3r@hotmail.com

Mvg
Kenny
Pagina: 1