[FreeBSD/Apache/PHP] - Session_start zorgt voor lege pagina

Pagina: 1
Acties:

• Cavalera125
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:09
Hoi,

ik heb gisteren mijn php en apache geupdate, php nu 4.3.11, apache 2.0.54. Nu werken echter mijn sessies niet meer. Wanneer er in een php script de functie 'session_start()' wordt aangeroepen geeft dat script als resultaat een lege blanke pagina.

In de php.ini staat dat de sessie naar /tmp/sessions geschreven moet worden. Wanneer ik een script met sessie opstart wordt er een nieuw bestand aangemaakt in deze map, deze bevat echter geen data. Vervolgens krijg ik dus een lege pagina voorgeschoteld in FF, in IE krijg ik een page not found... De pagina's bestaan uiteraard wel gewoon.

Nu heb ik in de httpd-error.log gekeken:
code:
1
2
httpd in free(): warning: junk pointer, too high to make sense
Allowed memory size of 62914560 bytes exhausted (tried to allocate 141 bytes)

Ik denk dat dat er iets mee te maken kan hebben, maar ik kan op google niks vinden in combinatie met de sessie fout.

Iemand enig idee?

• Cavalera125
Alles nogmaals geinstalleerd, maar nog steeds dezelfde fout. Is er misschien iemand die weet waar ik het moet zoeken?

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-11-2025

PowerSp00n

There is no spoon

Je hebt zeker ook al naar google gekeken?

Verwijderd

Had je php4-session al opnieuw geinstalled? Dat wil soms nog wel wat uitmaken. Zelf heb ik (soms) ook problemen met een soortgelijke setup, en meestal is dat op te vangen door de desbetreffende module opnieuw te compilen.

• Cavalera125
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 14:04:
Had je php4-session al opnieuw geinstalled? Dat wil soms nog wel wat uitmaken. Zelf heb ik (soms) ook problemen met een soortgelijke setup, en meestal is dat op te vangen door de desbetreffende module opnieuw te compilen.
Je bent een held!!!! Het werkt weer.