Toon posts:

[2000] Logontijdrestrictie domeingebruikers beperkt, waar?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Luitjes,

Ik heb lange tijd op internet gezocht maar heb het antwoord niet kunnen vinden!

Ik heb een domein waarbij mij voorganger een tijdsrestrictie heeft ingesteld op het domein op een bepaalde tijd. Nu wil ik graag weten waar ik dat kan wijzigen, bekijken etc.
Ik heb een windows 2000 server. Het is niet op RAS of User niveau ingesteld.
Die staan gewoon allow sunday till sunday from 0 to 0 dus 24 uur per dag.

Ik heb het idee dat het ergens in de GPO's zit maar ik kan maar niet vinden waar. Ik heb alle al gehad!

Wie kan mij helpen?

Greetz!

<edit> de users krijgen de volgende melding : Your account has time restrictions that prevent
you firm logging on at this time. Please try again later.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2005 15:39 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
In een policy :) Kijk ze goed na. Ik zet [2000] even vooraan in de titel conform Windows Operating Systems - Policy. Wat heb je al aan diagnostische tests gedraaid?

[ Voor 80% gewijzigd door sanfranjake op 03-05-2005 15:53 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Probeer eens het GPMC programma van Microsoft te installeren (effe googelen hebbie em zo) en dan kun je daarmee raportjes draaien over elke OU en de policies die daarop zijn aangemaakt.
Kwestie van tijd voordat je er dan dus achter bent. :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 15:50:
Probeer eens het GPMC programma van Microsoft te installeren (effe googelen hebbie em zo) en dan kun je daarmee raportjes draaien over elke OU en de policies die daarop zijn aangemaakt.
Kwestie van tijd voordat je er dan dus achter bent. :)
GPMC draaid bij mij al lokaal en heb alle gpo's nagekeken... kheb zelfs alle *.msc bestanden gestart en bekeken of ze ergens bijstaan. Maar tot nu toe niet kunnen vinden...

sanfranjake: welke test zou je op de server moeten draaien dan ? tis ergens een instelling

Verwijderd

Zit het niet gewoon bij de useraccount bij accountsettings?

Helaas ff geen AD bij de hand dat ik het je kan laten zien..

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 16:08:
Zit het niet gewoon bij de useraccount bij accountsettings?

Helaas ff geen AD bij de hand dat ik het je kan laten zien..
Klopt maar die staan gewoon op voledig.. helaas dat bij een domein de policy's overrulen dus als daar allowed staat en in een policy not allowed gaat de policy voor
Pagina: 1