Toon posts:

[Pavilion ze4317EA] TFT begint los te zitten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben nu al 2 jaar de gelukkige eigenaar van een HP Pavilion ze4317EA notebook, maar ja, het beestje wordt veel gebruikt, waardoor de scharnieren van het TFT scherm los beginnen te zitten en het scherm soms wel eens wil dichtklappen zonder dat ik dat wil.

Nu ben ik wezen zoeken naar replacement scharnieren, maar deze schijnen dus tussen de €75 en €100 per stuk te kosten, en tja, dat valt net iets buiten mijn budget voor 2 van die simpele dingetjes.

Nu zou ik graag willen weten ofdat er misschien een alternatieve, eenvoudige, goedkope oplossing is om het toch goed te krijgen zonder gepruts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet hoe die schanieren er uit zien of werken, maar kun je ze niet weer wat strakker zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 15:07:
Ik weet niet hoe die schanieren er uit zien of werken, maar kun je ze niet weer wat strakker zetten.
Ik denk dat ze een beetje aan het slijten zijn, ik zal wel kijken ofdat ik het notebook scherm er voorzichtig af kan halen, alhoewel ik hier normaal liever niet zelf aanzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
*klein schopje*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Schopje naar Complete Systemen & Laptops :P

En wacht volgende keer ajb even 24 uur met schoppen, dit is eigenlijk net even te snel :)