Toon posts:

G-Froce MX 32mb : MSI of Hercules kopen ???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om een G-Force kaart te kopen want ik ben mij voodoo2 een beetje zat...welke raden jullie mij aan ??

MSI G-Force MX 32mb
Hercules Guillemot G-Force MX 32mb

en geef een verklaring aub :)

alvast bedankt

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Die Hercules omdat ik dat blauw zo mooi vindt! :) Nee serieus ik dacht dat die kaartjes van Hercules wat beter waren in overklokken. Normaal gesproken presteren al die MX kaartjes hetzelfde dacht ik, behalve de MX'en met ddr geheugen want die presteren weer iets langzamer :?

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

Topicstarter
thnx :) ik wou al de hercules kopen... lekker OCen :9 en blauw is zeker mooi ja 8-)

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Je moet ff vragen wat voor geheugen erop zit. Je hebt meen ik een Hercules met 5,5 ns en 7 ns geheugen. De MSI is 6 ns. Die 7 ns wil je iig niet hebben.

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Edd

De retail versie van Hercules bevat 5.5 ns geheugen en de OEM 7 ns.

Zelf heb ik de OEM versie met 7ns geh dus....

-

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Heb vorige week de MSI StarForce 818 (TV-Out) gehaald, 363 piek bij Asci. Wou eerst de Hercules MX met tv-out halen, was helaas niet meer op voorraad bij Plezierprijs. MSI Draait nu op 220/205 en geen enkel probleem met rare pixels en dergelijke in beeld. Wel even een fan erop gedrukt en twee heatsinks op het geheugen.

Verwijderd

De MSI heeft de beste tv-out, maar is daar in tegen met 2D wat slechter (ik heb deze zelf ook en is wat wazig in hogere resoluties (1024)). De Hercules heeft precies het omgekeerde. Kwa snelheid in 3D weet ik het niet, maar je zal er wel niet van wakker liggen.

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-08 14:20
volgens mij ligt die "wazigheid" aan je scherm want dat heb ik niet (MSI 817)

Verwijderd

Ik heb met m'n MSI 816 (8816) geen last van slachte/ wazige 2d kwaliteit.
Ook op 1280 x 1024 haarscherpe en goede 2d kwaliteit.
Ik snap trouwens niet dat er zoveel mensen de 2d kwaliteit van de nvidia geforce afkraken. Naar mijn mening is daar niets mis mee, beter dan mijn ati en 3dfx kaarten zelfs.

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 28-08 12:02
Op donderdag 11 januari 2001 12:05 schreef irrelevant het volgende:
Je moet ff vragen wat voor geheugen erop zit. Je hebt meen ik een Hercules met 5,5 ns en 7 ns geheugen. De MSI is 6 ns. Die 7 ns wil je iig niet hebben.
ik dacht dat dat met de OEM en retail versie verband hield. De OEM versie is geloof ik trager (7ns?) en de RETAIL zal dan 5,5ns hebben.

Ik ga die denk ik zelf ook kopen.. :Y)

Verwijderd

Ik ben zelf ook van plan om een MSI met TV-out te kopen. Heb mŽal zien staan voor f325,-. Ik vraag mij alleen af hoe zijn prestaties zijn. Ik heb een Duron 750Mhz en een MSI K7T Pro2a moederboard. Iemand hier ervaring mee?

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-08 08:06
Op vrijdag 12 januari 2001 10:34 schreef ferman het volgende:Ik ben zelf ook van plan om een MSI met TV-out te kopen. Heb mŽal zien staan voor f325,-. Ik vraag mij alleen af hoe zijn prestaties zijn. Ik heb een Duron 750Mhz en een MSI K7T Pro2a moederboard. Iemand hier ervaring mee?
hercules nemen !!
Pagina: 1