Toon posts:

Toegemaild wachtwoord <> ingetypt w.w.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Laatst had ik ook de in andere threads genoemde problemen met mijn wachtwoord, dus liet ik maar een nieuw wachtwoord naar me toemailen.

Hiermee kon ik weer bij mijn instellingen en heb ik het wachtwoord weer in het originele wachtwoord veranderd. Echter het, ter bevestiging, toegemailde wachtwoord is anders dan wat ik had ingetikt ???

Om problemen te voorkomen blijf er voorlopig maar ff af, maar het is wel lastig dat het reguliere tweakers.net en forum wachtwoord verschillen en echt vrolijk wordt ik niet van zo'n random wachtwoord.

Graag enige indicatie of het inmiddels weer "veilig" is om wachtwoorden te veranderen.

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Dat komt door de beveiliging van GOT. Je password is gecodeerd opgeslagen in de database, en je kunt 'm niet direct opvragen. Je krijgt dan inderdaad een andere. Niets om je zorgen over te maken dus.

Dat er passwords veranderd waren is een ander verhaal, maar goed, dat staat verder los van de passwordmailer.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Op woensdag 10 januari 2001 18:08 schreef Circuitbreaker het volgende:
Hiermee kon ik weer bij mijn instellingen en heb ik het wachtwoord weer in het originele wachtwoord veranderd. Echter het, ter bevestiging, toegemailde wachtwoord is anders dan wat ik had ingetikt ???
Om er zeker van te zijn dat het e-mail adres klopt krijg je als je dat veranderd een nieuw (random) password opgestuurd. Als je het e-mail adres niet verandert zou je je eigen password weer terug moeten kunnen zetten.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-02 17:37

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Yep, als het email adres gewijzigd wordt dan wordt er tevens een nieuw password gegenereerd. Met dat password kun je je password weer aanpassen :).

Zet beide accounts op hetzelfde password en je hebt ook geen probleem meer met het onthouden van passwords.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 januari 2001 10:54 schreef Femme het volgende:
Yep, als het email adres gewijzigd wordt dan wordt er tevens een nieuw password gegenereerd. Met dat password kun je je password weer aanpassen :).

Zet beide accounts op hetzelfde password en je hebt ook geen probleem meer met het onthouden van passwords.
That explains it all :)

Nou alleen nog ff tijd maken om e.e.a. weer te synchroniseren. Normaal browse ik op mijn werk op Tweakers.net maar 't is een beetje druk :(

Goed allemaal bedankt in ieder geval voor de reacties. Het is weer helemaal duidelijk.