Steel Battalion, is dat nog levend?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meloenie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-05-2024
Ik heb al tijden een X-Box en heb me oog laten vallen op Steel Battalion setje die op ebay worden aangeboden. Lijkt me gruwelijk spel. Alleen vraag ik me af of de live (multiplayer) versie nog wel in leven is, zijn er nog mensen die dat spelen online spelen? en weet iemand of er een Nederlandse Clan is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Een vriend van mij heeft dat ding nogstaan, en idd het is gruwelijk mooi om te zien / te spelen. Maar de lol gaat al snel eraf. Online gebeuren weet ik niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Online gebeuren is zo dood als wat, ik heb em aan half jaartje gehad, super vet spel, live ook, maar er speelt niemand meer (of je moet een paar zitten wachten tot er iemand langskomt)

Dat de live verbinding in het spel ook nog eens slecht gecode is maakt het alleen maar erger.

Ik zou zeggen, als je voor live gaat zou ik het niet doen, maar met de singleplayer mode (moet je wel ff een cheat voor alle levels en maps gebruiken) kan je je wel heel lang vermaken.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meloenie
OK
Via live is dus zo goed als dood. Single player nog wel. Wat ik me afvraag, wat is eigenlijk beetje normale prijs voor zo'n controller zonder orginele doos, met doos heb je natuurlijk het verzamelaars-gevoel op ebay, meestal voor rond de $120. Nu heb ik wel iemand die hem zonder doos heeft hier in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-10 09:37

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik ben ook al tijden op zoek naar zo een ding. Ze zijn vrij slecht te krijgen of voor torenhoge prijzen @ebay. Beetje jammer.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meloenie
Wat ik me ook afvraag is of je met die controller ook andere spellen kan spelen.
Weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-10 14:11

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

meloenie schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 10:40:
Wat ik me ook afvraag is of je met die controller ook andere spellen kan spelen.
Weet iemand dat?
Nope, dat betreft heeft MS zichzelf een steek toegebracht...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem (gehad) en ik moet zeggen dat ik er niet echt van onder de indruk was...

Het "wauw wat een cool spel, gave controller, w00t r0x0r!" gevoel was bij mij al na 48 uur weg, dit komt o.a. door de hoge moeilijkheidsgraad (1x dood en je moet echt _helemaal_ opnieuw beginnen) en het elke keer opstarten van je robot, wat na een tijdje ook begint te vervelen (elke keer alle knopjes indrukken, etc).

Heb hem na een week weer weggedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meloenie
@maximezed.
Tja daar ben ik nl. ook een beetje bang voor, als ik de plaatjes zie denk ik OMFG die MOET ik gewoon hebbe, hebbe, hebbe...maar hoe lang zal dat gevoel blijven hangen he...en moet je bij elk level die system-check doen van je robot? ppfff....das wel lame.
Pagina: 1