Toon posts:

[ervaring] VoIP met kabel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mensen,

aangezien de mogelijkheden voor "gratis" bellen toch wel stijgen was ik op zoek naar ervaringen van VoIP over kabel.

VoIP met DSL zijn genoeg topics over te vinden.

aangezien in nog bijna een jaar aan me casema multi vast zit kan ik niet overstappen op DSL.
dus op zoek naar de mogelijkheden voor VoIP voor de kabel dan maar.

Hebben jullie hier ervaring mee ?

• iH8
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

ik heb hier een chello combootje met voIP, en ik kan zeggen dat ik niet echt tevreden ben. ik heb nu al twee drie keer meegemaakt dat m'n line1 lampje aan het knipperen was (doet ie ook als de lijn actief is), dan pak ik op, geen kiestoon. terug op de haak gooien, opnieuw proberen, same thing. lijn dood. is dan direct op te lossen door m'n modem uit en weer aan te zetten, of ik wacht gewoon tien minuten / kwartier en dan is het zonder modem aan/uit ook weer goed. ik heb alleen jammer genoeg nog niet geprobeerd of dat ik dan ook niet gebeld kan worden. ik gok van niet. da's mijn ervaring so far. niet echt fijn, maar kan gewoon een gaar modem zijn. als het nog een keer gebeurd zal ik eens een keer bellen. ow neej... dat kan dan niet ;)

Aunt bunny is coming to get me!

• cyspoz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-10-2025

cyspoz

Relaxed, het zijn maar 1 en 0

Van een collega ongeveer zelfde probleem gehoord en schijnt bij 100de chello mensen zo te zijn. En ze zijn dus inderdaad ook niet te bereiken. Als je merkt dat je geen kiestoon hebt moet je dus effe die stekker er uit trekken. Niet zo heel ingewikkeld. Maar je merkt het dus pas als jij gaat bellen. Je kan het dus niet merken als mensen jou proberen te bellen. Dus dik kans dat je lange tijd onbereikbaar bent. Ze zeggen bij chello dat ze er mee bezig zijn...

• iH8
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

ik kreeg um pas terug online toen ik daadwerkelijk de stroom van de modem aftrok en dat is dan vooral verdomde klote omdat ie ook voor m'n chello is. heel m'n verbinding plat. heel fijn voor de downloads enzo. iig blij om te horen dat ik niet met een plaatselijk probleempje zit. dan zal 't wel goedkomen. i hope :X

Aunt bunny is coming to get me!

Verwijderd

Het gaat niet alleen mis chello, maar helemaal bij Wanadoo met z'n livebox, hier de link:
http://forum.trosradar.nl/?url=forum/viewtopic.php?t=24184 (even kopiëren en plakken incl.24184)

Wilde een nieuwe provider mogenlijk met telefoon, kwam uit bij wanadoo family abonnement, zeer voordelige prijs, ook geen data limiet etc.

Gelukkig net optijd kwam ik hem tegen, wacht nog maar even :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2005 17:41 ]

Verwijderd

Topicstarter
bij chello mogen ze dus eerste de kinderziektes er uit halen 8)7
Pagina: 1