Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS
In 600px breed hadden ze gepast op dit forum. Nu onstaat er op mijn TFT soms een rare vertekening. Ik ben zelf niet zo'n fan van de ruis maar wellicht kon je niet anders met licht. Fotos 7 en 2 zijn mijn favo's
9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
Effe klikken dan zie je ze groter en wel duidelijk.twixx schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 12:22:
In 600px breed hadden ze gepast op dit forum. Nu onstaat er op mijn TFT soms een rare vertekening. Ik ben zelf niet zo'n fan van de ruis maar wellicht kon je niet anders met licht. Fotos 7 en 2 zijn mijn favo's
Ik vind zelf de ruis in deze foto's niet storend aanwezig.
Verwijderd
lekker hoor koen! mooi dat je zo achter de bands op het podium mocht komen enzo, mooi moment van het publiek ook, je moet echt zoeken naar iemand die z'n handjes niet in de lucht heeft!
Waarom al die ruggen? Die vind ik wat minder, de rest is wel aardig, soms wat apart belicht.
|>
Haha ik wou net tikke of ik Flogging Molly zag, maar dat staat dus boven je foto's 
Goeie foto's, leuke composities en goed gebruik gemaakt van het licht. Het enige dat ik inderdaad ook wel een beetje jammer vind is dat er zo veel van de achterkant gemaakt is... Persoonlijk zou ik er gewoon een beetje voorgekropen zijn en hurken, kan je mooie foto's van de drummer maken
(maar weet ook niet wat je bevoegdheden waren natuurlijk)
Goeie muziek heh? ^^
Goeie foto's, leuke composities en goed gebruik gemaakt van het licht. Het enige dat ik inderdaad ook wel een beetje jammer vind is dat er zo veel van de achterkant gemaakt is... Persoonlijk zou ik er gewoon een beetje voorgekropen zijn en hurken, kan je mooie foto's van de drummer maken
Goeie muziek heh? ^^
tja... als er voor het podium 25 fotografen staan die na de eerste twee nummers al moeten nokken, en ik mag de hele dag vanaf het podium fotograferen, dan stop je er wat meer van die tussen om andere fotografen de ogen uit te steken he 
nee geintje... van deze band indd een beetje veel van de achterkant, maar zo komt het publiek er ook nog een beetje op. vond ik wel sfeervol hierbij.
nee geintje... van deze band indd een beetje veel van de achterkant, maar zo komt het publiek er ook nog een beetje op. vond ik wel sfeervol hierbij.
Heb je ook nog andere bands gefotografeerd? Zo ja, laat zien!abrakadaver schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 15:42:
tja... als er voor het podium 25 fotografen staan die na de eerste twee nummers al moeten nokken, en ik mag de hele dag vanaf het podium fotograferen, dan stop je er wat meer van die tussen om andere fotografen de ogen uit te steken he
Hatebreed:
1

2

3

4

5

6

7

8

9
1

2

3

4

5

6

7

8

9

Hmm, nu heb je weer een hoop ruggen, misschien kan je er niet echt voor komen, maar fotos met ruggen zijn imho niet zo interresant
|>
Lag Wagon
1

2

3

4

5

6

7

8

9

10