Toon posts:

script, ofzo, om informatie van website te plukken

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ola,

ik ben bezig om een database samen te stellen op basis van een website met daarop ongeveer 600 contacts. deze zitten allemaal achter individuele links.

om deze stuk voor stuk aan te klikken, te copy pasten etc etc is erg veel werk.

nu heb ik begrepen dat het mogelijk is om dit middels een scriptje op te lossen; maar mijn kennis reikt niet dusver dat ik dit kan....dus: HELP!!!! :*)

gr.

tom

• iH8
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

misschien die mensen even mailen en vragen of ze je de lijst willen geven?

Aunt bunny is coming to get me!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:13
Ik denk dat op Google wel iets hier over te vinden is.

Volgens mij zijn scriptrequests ook niet echt gewenst

succes

Verwijderd

Topicstarter
IK HEB ZE FF GEBELD, EN ZE WILLEN GEEN INFO GEVEN, MAAR EEN SCRIPT MAG DAN WEER WEL....

rare mensen,
mgoed, heb ook al gegoogled, maar zie door de bomen het bos niet meer....

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Hoi longblondanimal,

Hier op GoT verwachten we toch wat eigen inzet voor je een topic opent. Echter kan ik dit niet uit je topicstart concluderen. Je zegt dat je even gegoogled hebt, maar naar welke termen? Daarbij is het voor ons onduidelijk om te weten om wat voor soort informatie het gaat, gaat het bijv. om PHP, ASP of misschien zelfs gewoon HTML?

Sowieso kan je het misschien zelf oplossen met een script, en mocht je tijdens het fabriceren er zelf niet uitkomen, dan kan je evt. nog in Programming & Webscripting terecht. Gezien je hier niet waarschijnlijk niet naar opzoek bent, zou het een script request zijn, en daarom verplaats ik je topic niet. Alleen omdat je vraag ook nog te onduidelijk is, sluit ik je topic met het advies om een nieuw topic te starten met wat meer informatie. :)

offtopic:
Welkom op GoT overigens, :w

Groeten doen onder je posts is niet nodig, wij Tweakers groeten elkaar continue. ;) Zou je verder ook de capslock in het vervolg met rust willen laten? Dat leest wat fijner. ;)

Signature

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

longblondanimal, dit is niet helemaal de manier waarop we graag een topic zien op GoT. Lees deze nog even door en probeer het eventueel opnieuw Policy: Alle regels die op het forum gelden :) Eigen inzet vinden we erg belangrijk en een scriptrequest als deze waarderen we niet echt :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.