Draadloos netwerk en telefonie?

Pagina: 1
Acties:

• lucaspr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-12-2025
Ik heb over een afstand van plusminus 500m een draadloos netwerkje aangelegd. Nu is het de vraag of hier ook de telefonie over kan gaan. m.b.t. vast recht e.d.. Ik heb gehoord dat dit kan en ben ook wel aan het zoeken geweest, maar het enige wat ik tot nu toe kan bedenken is Skype. Dat is natuurlijk wel handig om weg te bellen. maar dan heb je het probleem van gebeld worden nog niet opgelost. SkypeIn bestaat (nog) niet in Nederland. Dus imho is het niet mogelijk om via een draadloos netwerk de telefonie te laten lopen. Of heb ik iets over het hoofd gezien en is het wel mogelijk?

offtopic:
Ik weet niet helemaal zeker dit topic hier hoort of in 'telefonie en internet'. Als het verkeerd staat mijn excuses!

[ Voor 12% gewijzigd door lucaspr op 03-05-2005 10:22 ]

-= Als je het niet probeert, weet je niet of je het kunt =-

Verwijderd

Cisco heeft een voip telefoon die geschikt is voor Wifi. Over het algemeen is de verwachting dat dit weinig perspectief heeft, veelal worden dect centrales gereedgemaakt voor voip

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-04 15:30

RammY

Dát!

Ligt er aan wat je wilt voorn telefonie..
Als het op een gewone telefoon moet ben ik bang dat dat zo 123 niet gaat werken.
Wat betreft pc heb je daar een mega groot scala aan proggies voor.

[ Voor 3% gewijzigd door RammY op 03-05-2005 10:24 ]

Deze advertentieplaats is te huur!

• lucaspr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-12-2025
Gaat idd om een 'gewone' (ISDN) telefoon. twee huizen, waarbij 1 is aangesloten op het telefoonnet, zoals gezegd via ISDN, en we willen eigenlijk maar 1 keer vast recht e.d. betalen. En het netwerk draait gewoon goed, stabiel. Alleen ja, de telefoon over WiFi is dus (nog) geen optie als ik het goed begrijp.

-= Als je het niet probeert, weet je niet of je het kunt =-

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 20:33
nee laat maar :X

[ Voor 80% gewijzigd door Megamind op 03-05-2005 10:35 ]