[Backup Exec 9.1] job hangt op 99%

Pagina: 1
Acties:

• nielsvd
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-01 15:44
Ieder nacht wordt automatisch een backup gemaakt van data op verschillende servers. Er wordt gebruik gemaakt van 40/80 GB tapes. Altijd rond de 52GB stopt de backup op 99% en vraagt om een nieuwe tape. Als ik een nieuwe tape plaats wordt de backup netjes afgemaakt (totaal ong. 55GB). De tape zou echter 80GB moeten kunnen bevatten. Nu heb ik al heel wat duscussies gehad met Veritas zelf en veel verschillende support documenten bestudeert, maar daarmee kom ik alsnog niet verder. Ik hoop dat iemand dit probleem herkent en me ermee kan helpen.

Verwijderd

Een tape van 40/80 kan minimaal 40 en maximaal 80 GB bevatten, dit als er een effectieve compressie van 2:1 heeft plaats kunnen vinden.
Het is echter nooit gegarandeerd dat dat lukt, dus als hij bij 52GB vraagt om een 2de tape is dat geen schande.
Ik maak er uit op dat je backup wel geheel afgemaakt word dus dat is goed lijkt me.

• dajappie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:11
Idd bij de capaciteitsbepaling altijd uitgaan van het uncompressed volume van je totale backup, die compressie van 2:1 blijkt in praktijk nooit haalbaar.