Zoals de titel al zegt
Nu is mijn vraag of dat dit mogelijk is
Ik ben al een tijdje aan het klungelen oevr hoe en wat
De code:
Ik heb mijn site opgesplitst in 2 tabellen.Nu heb ik er ook een alfabet aangekoppelt, zoals je ziet dus als je op de a klikt gaat ie naar a.Dit is dynamisch opgebouwd als er in de database geen L staat maakt hij in de html ook geen L ankerpunt aan.
Nu zit ik met het volgende ik heb nu een linker en rechter tabel, met 1 query resultaat.
Nu wil ik de linker en rechter tabel vullen op alfabetische wijze, en dan op deze manier.
Eerst in de linker tabel een url dan in de rechter tabel dan weer in de linker en danw eer 1 in de rechter etc etc tot dat de query resultaat leeg is.
Nu is alleen de vraag hoe
Nu is mijn vraag of dat dit mogelijk is
Ik ben al een tijdje aan het klungelen oevr hoe en wat
De code:
Ik heb mijn site opgesplitst in 2 tabellen.Nu heb ik er ook een alfabet aangekoppelt, zoals je ziet dus als je op de a klikt gaat ie naar a.Dit is dynamisch opgebouwd als er in de database geen L staat maakt hij in de html ook geen L ankerpunt aan.
Nu zit ik met het volgende ik heb nu een linker en rechter tabel, met 1 query resultaat.
Nu wil ik de linker en rechter tabel vullen op alfabetische wijze, en dan op deze manier.
Eerst in de linker tabel een url dan in de rechter tabel dan weer in de linker en danw eer 1 in de rechter etc etc tot dat de query resultaat leeg is.
Nu is alleen de vraag hoe
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
| <? $letter = array(a, b, c, d, e, f, g, h, i, j, k, l, m, n, o, p, q, r, s, t, u, v, w, x, y, z); for ($i=0;$i<26;$i++) { $SQLSelectItems = "SELECT * FROM arti WHERE linknaam LIKE '$letter[$i]%' and test='Artiesten' Order by linknaam"; $SQLResultaat = mysql_query($SQLSelectItems) or die(mysql_error()); if (mysql_num_rows($SQLResultaat) < 1) { echo"";}else{ echo "\n\r\t<br>\r\n\t"; echo "<a name=" . $letter[$i] . "></a>\r\n\t"; while($myrow = mysql_fetch_assoc($SQLResultaat)) { $url = $myrow['url']; $beschrijf = $myrow['beschrijf']; $linknaam = $myrow['linknaam']; echo "\r\n\t<a href=" . $url . " title=" . $beschrijf . ">" . $linknaam . "</a><br>\n\t"; } } }//einde for-loopje ?> |
[ Voor 9% gewijzigd door gorgi_19 op 03-05-2005 10:11 ]