ten eerste UTFS damnit.....:(:(:(:(:(:(:(
ik zou voor de asus a7v gaan......:):):):):)
ik zou voor de asus a7v gaan......:):):):):)
ik had vette stabiliteits problemen met de a7v. maar da's bij idereen weer anders. de kt7 is fijner met overclocken.
wat ook mogenlijk is: msi k7t pro 2a
zeer stabiel
zeer stabiel
Je moet zelf kiezen, ze zijn allebei stabiel, maar de Asus is net ietsjes stabieler.Op woensdag 10 januari 2001 17:59 schreef weareborg het volgende:
ik had vette stabiliteits problemen met de a7v. maar da's bij idereen weer anders. de kt7 is fijner met overclocken.
zeer stabiel
De Abit is beter voor overklokkers.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Die KT7A-RAID is een KT133A bordje, de A7V niet, dus ik zou voor de KT7A-RAID gaan. Trouwens, waar is dat ding eigenlijk al te koop, nu je de keuze hebt?
Ik weet niet hoe de Abit loopt, de Asus doet het bij mijn dondervogeltje wel lekker.
Volgens mij zijn er al 1 of 2 (duizend) van deze vragen in de geschiedenis te vinden.
Misschien kun je daar in een beetje kijken ?
Misschien kun je daar in een beetje kijken ?
loading...
Verwijderd
die Abit KT7A-raid is nog niet eens te koop in NL man...
en als die wel te koop is dan is de keuze toch al duidelijk.... de KT7A-raid natuurlijk!!
en als die wel te koop is dan is de keuze toch al duidelijk.... de KT7A-raid natuurlijk!!
Verwijderd
Is echt wel te koop. Gezien voor 419 pietermannen (inclusief BTW). Mag geen reclame maken dus ff surfen.
Verwijderd
419 piek?!! das goedkoper dan de gewone raid versie...volgens mij heb je het over de KT133A zonder Raid.Op zaterdag 13 januari 2001 04:40 schreef DrDre het volgende:
Is echt wel te koop. Gezien voor 419 pietermannen (inclusief BTW). Mag geen reclame maken dus ff surfen.
Ik heb mezelf ook een KT7A bestelt, en daar verwacht ik veeeeel meer van dan van het normale KT133 plankje.
Dus ik denk dat je het beste een mobo kan kopen met een KT133A chipset, de Abit KT7A(raid) of de A7V133
Dus ik denk dat je het beste een mobo kan kopen met een KT133A chipset, de Abit KT7A(raid) of de A7V133
Verwijderd
Weet iemand of de A7V133 zonder onboard sound binnenkort in nl winkels zal verschijnen? en hoe lang zou ik daar op moeten wachten? op de asus site is nog helemaal niets te vinden over A7V133, zelfs niet MET onboard sound
Verwijderd
Als je m echt HEEEL graag wil hebben: http://www.overclockers.co.uk/acatalog/Online_Catalogue_Motherboards_5.html#a113Op zaterdag 13 januari 2001 10:30 schreef axkman het volgende:
Weet iemand of de A7V133 zonder onboard sound binnenkort in nl winkels zal verschijnen? en hoe lang zou ik daar op moeten wachten? op de asus site is nog helemaal niets te vinden over A7V133, zelfs niet MET onboard sound
Pagina: 1