[Word] Grote hoeveelheid documenten ander logo; hoe? *

Pagina: 1
Acties:

• 6bit
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-08 12:16
Ik loop hier stage binnen een bedrijf waar ze van naam gaan veranderen, wat als gevolgd heeft dat er ook een nieuw logo komt. Nu moet er dus een nieuw sjabloon gebruikt worden, maar ook alle documenten hier op de server moeten van het nieuwe sjabloon voorzien worden.

Is het mogelijk om meerdere documenten automatisch van sjabloon te laten veranderen?

the things we fear most have already happened to us

Verwijderd

er is geen automatische terugkoppeling van een aangepast sjabloon naar een op een vorig sjabloon gebaseerd document, behalve voor stijlen.
de enige oplossing bestaat er bijgevolg in een vba routine te schrijven die de reeds aangemaakte documenten aanpast.

• 6bit
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-08 12:16
ok VBA is voor mij ABRA kadaVBA :P

is zoiets lastig te maken?

the things we fear most have already happened to us

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Volgens mij is dit iets wat je prima zelf kan programmeren; desnoods vraag je Google om hulp? :) Ik pas je topictitel ook even aan; deze klopt namelijk niet met je vraagstelling. Gaat het hier om de complete style van het document; of alleen een logo?

[word] automatisch sjabloon aanpassen > [Word] Grote hoeveelheid documenten ander logo; hoe? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
In verband met de opening van Officesuites en -software is dit topic hier vanuit Software Algemeen naar toe verplaatst :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters