MSI KT6 Delta en PC3200 compatibiliteit

Pagina: 1
Acties:

• Jerrycan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-11-2022
Hoi allemaal,

Momenteel wordt je doodgegooid met aanbiedingen van o.a. de DDR DRAM PC3xxx / 512MB PC3200 DDR (Kingston). Een mooie prijs, maar nergens kan ik bepalen of het geheugen nou compatible is met mijn MSI KT6 Delta. Tenmiste; als ik via de site van MSI kijk naar dit moederbord dan staat er alleen maar 1 type 512 MB geheugen bij. Maarja is dit het meest aan te raden type, (waarbij de bovenstaande geheugenmodule van Kingston dus ook goed zal werken) of zal die geheugenmodule echt niet werken?
Ook de geheugenchecker van Kingston zelf komt maar met 1 type geheugen aanzetten namelijk.
Iemand enig idee?

<nope geen vermeldingen van hoe snel mijn systeem wel niet is>

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:44

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Probeer het gewoon. Werkt het niet, stuur je het terug of ga je er mee terug.

Toen waren beige computers heel gewoon.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

In feite slikken de VIA chipsets álles wat betreft het geheugen :) Werkt het desondanks niet, dan kun je nog altijd gebruik maken van de wettelijke inruiltermijn :Y)

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
In feite moet VIA ook alles slikken maar MSI moederbord niet. OEM geheugen heeft het bord volgens mij wat problemen mee.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• Jerrycan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-11-2022
Veel van die goedkope zaken zitten richting de randstad (waar ik weer een stuk vandaan zit) dus is het interessant om te lezen dat OEM geheugen afgeraden wordt. Nou is Kingston geen OEM dus zou ik kunnen concluderen dat het gewoon moet kunnen...

<nope geen vermeldingen van hoe snel mijn systeem wel niet is>