MadMarky schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 20:28:
Dat overstappen is het punt niet (ik gebruik Phoenix/Firebird/Firefox al jaren) maar feit blijft wel dat de meerderheid van de frontpagebezoekers nog steeds IE gebruikt. Het lijkt me dat de site juist in IE probleemloos zou moeten werken, afgezien van het feit dat de code sytactisch prima in elkaar zit...
Da's een beetje de omgekeerde wereld vind je niet? Dat wij onze site zouden moeten aanpassen vanwege bugs in een browser? Het zou dan ook wel fijn zijn te weten wàt we precies aan zouden moeten passen, want zelfs dat is ons nog een raadsel...
Dat hele volksstammen nog verkiezen een verouderde, achterhaalde en buggy browser te blijven gebruiken is hun keus.
Ja, ik snap ook wel dat je als bezoeker niets te maken hebt of wil hebben met zaken als standaarden, maar voor developpers ligt dat anders en dat zou je ook moeten kunnen begrijpen. Je moet eens weten hoeveel moeite het kost je aan bepaalde standaarden te houden, en toch IE te kunnen blijven ondersteunen. En dat is volgens mij toch niet echt een gezonde situatie.
Enfin; de JS-meldingen veroorzaken zoals ik al eerder aangaf voor zover ik weet geen nadelige gevolgen in IE, dus heeft het ook geen hoge prioriteit om op te lossen. Meldt het aan Microsoft, en hopelijk komen zij ooit eens met een oplossing; ik vind ook dat dat hun verantwoordelijkheid is naar hun klanten toe. Als ze daar geen gehoor aan geven dan kan je daar zelf je conclusies uit trekken