V&A is traag in IE

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-10 01:49

PcDealer

HP ftw \o/

FP is snel, maar V&A is baggertraag omdat IE6.0.2800SP1 onder XP Pro SP1 alle cpu cycles inneemt.

Edit1: heb het idee dat het de loadbalancers zijn.

Edit2: FP redelijk traag, IE gecrashed op V&A.

[ Voor 36% gewijzigd door PcDealer op 02-05-2005 23:04 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:27
PcDealer schreef op maandag 02 mei 2005 @ 23:00:
FP is snel, maar V&A is baggertraag omdat IE6.0.2800SP1 onder XP Pro SP1 alle cpu cycles inneemt.

In Firefox (1.0) heb ik geen probleem met V&A onder IE (IE6.0.2900.2190.xpsp_sp2_rtm.040803-2158) blijft de processor op 100% CPU hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
PcDealer schreef op maandag 02 mei 2005 @ 23:00:

Vanwaar deze mededeling in The page cannot be displayed? :? Ik zie de link niet direct, dus heb ik je reactie maar afgesplitst. Zou je wat meer details kunnen geven over welke pagina traag is enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Aw, hier hetzelfde. Pagina is traag als in: IE6 vreet 100% cpu zolang de V&A pagina open staat op een productcategorie. Het is gewoonweg niet vooruit te branden. Crashes heb ik nog niet gehad.

edit:
crash

edit2:
bij frontpage nergens last van
In Firefox doen de pagina's het trouwens prima, kennelijk helpt een stukje code in V&A IE6 om zeep

[ Voor 32% gewijzigd door MadMarky op 03-05-2005 01:09 ]

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-10 01:49

PcDealer

HP ftw \o/

Harm schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 00:55:
[...]

Vanwaar deze mededeling in The page cannot be displayed? :? Ik zie de link niet direct, dus heb ik je reactie maar afgesplitst.
Oh, hier is ie :)
Uhm, omdat ik dacht dat wanneer een pagina dusdanig traag verschijnt die daarom niet getoond kan worden.
Zou je wat meer details kunnen geven over welke pagina traag is enzo?
http://www.tweakers.net/aanbod werkt normaal.
De Categorïen zijn traag om specifiek te zijn.

Op het werk doet ie het wel goed onder NT/IE6.0.2800

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiKO
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-05-2024

SAiKO

Grote Smurf

Is een trucje van tweakers om die IE gebruikers eruit te vissen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Jup, de omschrijving klopt. Probleem is nu ook verholpen, alleen krijg ik allemaal runtime fouten bij het browsen door de verschillende categorieën bij V&A :?
IE weet me te melden dat de fouten zitten in regels 707, 784, 1380, 1399... Nouja laat maar, het zit steeds op andere regels. Alleen 784 is consistent, deze krijg ik meestal te zijn als ik van een categorie terugga naar de index.
Oja en de melding zelf: "Object wordt verwacht"

[ Voor 7% gewijzigd door MadMarky op 05-05-2005 14:53 ]

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Die JS meldingen zijn mij ook een raadsel, meer daar er verder niets mis lijkt te gaan.
In Firefox blijft mijn JS console mooi leeg, dus syntactisch zit het goed in elkaar. Het enige dat ik me kan voorstellen is dat dat gewoon weer een andere bug in IE is. Leer ermee leven, of stap over op een andere browser is het enige advies dat ik op dit moment kan geven.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Dat overstappen is het punt niet (ik gebruik Phoenix/Firebird/Firefox al jaren) maar feit blijft wel dat de meerderheid van de frontpagebezoekers nog steeds IE gebruikt. Het lijkt me dat de site juist in IE probleemloos zou moeten werken, afgezien van het feit dat de code sytactisch prima in elkaar zit...

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

MadMarky schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 20:28:
Dat overstappen is het punt niet (ik gebruik Phoenix/Firebird/Firefox al jaren) maar feit blijft wel dat de meerderheid van de frontpagebezoekers nog steeds IE gebruikt. Het lijkt me dat de site juist in IE probleemloos zou moeten werken, afgezien van het feit dat de code sytactisch prima in elkaar zit...
Da's een beetje de omgekeerde wereld vind je niet? Dat wij onze site zouden moeten aanpassen vanwege bugs in een browser? Het zou dan ook wel fijn zijn te weten wàt we precies aan zouden moeten passen, want zelfs dat is ons nog een raadsel...
Dat hele volksstammen nog verkiezen een verouderde, achterhaalde en buggy browser te blijven gebruiken is hun keus.

Ja, ik snap ook wel dat je als bezoeker niets te maken hebt of wil hebben met zaken als standaarden, maar voor developpers ligt dat anders en dat zou je ook moeten kunnen begrijpen. Je moet eens weten hoeveel moeite het kost je aan bepaalde standaarden te houden, en toch IE te kunnen blijven ondersteunen. En dat is volgens mij toch niet echt een gezonde situatie.

Enfin; de JS-meldingen veroorzaken zoals ik al eerder aangaf voor zover ik weet geen nadelige gevolgen in IE, dus heeft het ook geen hoge prioriteit om op te lossen. Meldt het aan Microsoft, en hopelijk komen zij ooit eens met een oplossing; ik vind ook dat dat hun verantwoordelijkheid is naar hun klanten toe. Als ze daar geen gehoor aan geven dan kan je daar zelf je conclusies uit trekken ;)

Intentionally left blank

Pagina: 1