Toon posts:

uitlijnprobleem hp940c printer, zie plaatje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb op koninginnedag een HP940c printer gekocht en wil hem in gebruik gaan nemen.
Hij verspringt als ik ga printen echter verticaal.

Ik heb deze printer goedkoop gekocht omdat ik wist dat hij problemen had tevens heb ik nog een defect exemplaar waar ik eventuele onderdelen van kan uitwisselen.
Ik heb al geprobeerd andere cartridges te plaatsen die ik nog had en die in mijn eigen printer goed werken dit werkte echter niet.

vast bedankt voor je reactie

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2005 20:37 ]

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Dus je koopt een printer waarvan je weet dat hij problemen heeft (uitlijning), je post een plaatje van het probleem en nu moeten wij weten welk onderdeel je moet vervangen :?

🖥️ | 🚗

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem voor een euro met gevulde cartridges gekocht.
Als ik hem niet kan repareren heb ik 2 bijna volle cartridges voor dat geld.
Ik heb zelf ook zo'n printer en deze komt eventueel in het netwerk voor de kinderen boven (huiswerk printer).
De andere printer die ik al had (gekregen) is een 950c met een afgebroken bar (onderdeel c6429-40031) wat echter meer als 60 dollar kost.
Dus die bar heb ik zowiezo voor 1 euro, maar het liefst zou ik natuurlijk zo min mogelijk aan de printer uit elkaar hoeven te halen en de verder werkende 940c weer bruikbaar maken.

@ MadMarky ik kan het toch vragen of iemand het weet, niet geschoten is altijd mis....zo stom vind ik dat niet.

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

GoT is een technisch forum, dat klopt. Maar ik denk dat er in Nederland maar weinigen zijn die die printer zó specifiek kennen, dat ze zo uit hun blote hoofd kunnen vertellen wat er mis is. De mensen die dat misschien kunnen zijn servicemonteur van HP. En 3x raden waar je die servicemonteurs kunt bereiken ;)

ik zou zeggen: die cartridges zijn mooi meegenomen, maar vergeet de printer. Voor €20 heb je een werkende 940C en voor €50 een nieuwe printer.

🖥️ | 🚗

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-12-2025
Er zit een plastic, licht doorschijnend lintje in de printer. Heb je dit voorzichtig met een vochtig doekje zuiver gemaakt ? Deze dit om de afstand van links naar rechts te bepalen.

Voorzichtig dat hij niet sheurt aan de uiteindes al je er aan trekt !

Verwijderd

Topicstarter
probleem is opgelost heb 950c de bar vervangen met onderdelen van de 940c, bedankt voor de suggesties.
Pagina: 1