.
[ Voor 111% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2023 22:44 ]
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Verwijderd
je zou hem ook buiten het vliegtuig op het dak kunnen plaatsen... met een goede magneet... dat heb je daar geen last van.Tux schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 00:15:
Ik denk niet dat je GPS ontvanger het goed gaat doen in een vliegtuig aangezien een vliegtuig van metaal is. En als je in een voorwerp van metaal zit zit je dus in een kooi van Faraday, en er kunnen dus geen signalen in of uit.
bovendien betwijfel ik of je zowieso een gps ontvanger mag meenemen. Over een laptop doen ze meestal al moeilijk..Tux schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 00:15:
Ik denk niet dat je GPS ontvanger het goed gaat doen in een vliegtuig aangezien een vliegtuig van metaal is. En als je in een voorwerp van metaal zit zit je dus in een kooi van Faraday, en er kunnen dus geen signalen in of uit.
---
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 00:43:
[...]
je zou hem ook buiten het vliegtuig op het dak kunnen plaatsen... met een goede magneet... dat heb je daar geen last van.
Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje
Verwijderd
M'n vader heeft zo'n GPS horloge en dat werkte redelijk aan boord van een vlucht...Tux schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 00:15:
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2005 09:00 ]
Ik weet niet wanneer jij voor het laatst een stalen vliegtuig hebt gezienVerwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 00:43:
[...]
je zou hem ook buiten het vliegtuig op het dak kunnen plaatsen... met een goede magneet... dat heb je daar geen last van.
Een zender zit er niet in. Alleen een ontvangst antenne. Ik kan me niet voorstellen dat dit zou storen.Sabbi schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 09:02:
gewoon tegen het raampje aan drukken, werkt perfect.... Alhoewel ze op een lijnvlucht er vermoedelijk erg moeilijk over gaan doen, heeft antenne, dus kan storen enzo.
jij weet dat, ik weet dat, maar die vliegmiepen weten dat niet.Judaz schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 09:52:
[...]
Een zender zit er niet in. Alleen een ontvangst antenne. Ik kan me niet voorstellen dat dit zou storen.
Software van jachten lijkt me dan net weer nie thandig, aangezien die vooral in het water zeer gedetaileerd is, maar van het land hooguit de kustssteden heeft staan. Als je er in je vliegtuig in geïntresseerd bent hoe diep het water onder je is is het een goede oplossing, maar anders niet echt vrees ik.PeeGee81 schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 09:47:
[...]
Ik weet niet wanneer jij voor het laatst een stalen vliegtuig hebt gezien![]()
Tegenwoordig maken ze die dingen van aluminium, wordt lastig om een magneetje op plakken.![]()
Betrefd je software vraag, je zou is kunnen kijken naar paketten die gebruikt wordt voor navigatie doeleinden op o.a. (zeegaande) jachten.
Deze advertentieplaats is te huur!
Verwijderd