Toon posts:

[XP] Vastlopers bij afspelen diverse media*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal!

Misschien kan iemand mij helpen met mijn probleem. Vorige week heb ik een nieuwe brander op mijn PC laten plaatsen maar nu loopt mijn PC vaak vast. Vandaag valt het wel mee, ik kan er gewoon op werken maar als ik een mpeg of avi afspeel dan loopt hij gegarandeerd vast.

Ik heb al verschillende virus- en spywarescans gedaan maar hij blijft toch vastlopen als ik een mpeg of avi afspeel.

Kan iemand antwoord geven op deze vraag?

Bij voorbaat dank

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-03 13:14

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Heb je je brander al afgekoppeld en gekeken of dat het probleem verhelpt?
Welk Os heb je?? Eventueel al in je EventViewer gekeken naar fouten? Of in je Apparaatbeheer?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• harry64
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-03 21:20
Als je de brander hebt laten plaatsen zou ik even teruggaan naar degene die hem geplaatst heeft en desnoods een andere soort brander laten plaatsen als deze toch niet goed gaat werken.

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Welke versie van Windows gebruik je ?

Is wel handig bij het beantwoorden van je vragen :+

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Verwijderd

Riemer schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 02:03:

Inderdaad graag wat meer informatie en duidelijker aangeven wat je zelf al hebt ondernomen om het probleem op te lossen.

Verwijderd

Topicstarter
Riemer schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 02:03:

Ik heb een intel pentium 4 processor 2.60 Ghz met 512 Gb geheugen. 80 gig harde schijf. Besturingssysteem Windows Xp Home edition. DVD speler: JLMS Xj-HD 1665. Brander Lite-on SOHW 16535.

Zijn er nog meer dingen wat je wilt weten?

Groetjes,
Marcel.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 14:52:
[...]

Inderdaad graag wat meer informatie en duidelijker aangeven wat je zelf al hebt ondernomen om het probleem op te lossen.
Ik heb een intel pentium 4 processor 2.60 Ghz met 512 Gb geheugen. 80 gig harde schijf. Besturingssysteem Windows Xp Home edition. DVD speler: JLMS Xj-HD 1665. Brander Lite-on SOHW 16535.

Groetjes,
Marcel.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:22

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 18:43:
[...]

Groetjes,
Marcel.
• 1 keer in een post antwoorden is genoeg hoor :P Anders ga je zo spammen ;) Gebruik dus de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif EDIT knop ;)
• Wij tweakers doen elkaar continu de groeten,dus hoef je dit niet meer te doen onder je post ;)
• Wat voor voeding heb je :? Best kans dat je pc dus niet genoeg stroom krijgt :?
• Je hebt de brander laten plaatsen, ga dus terug naar de gene die dit gedaan heeft, gezien het hierdoor gekomen is :?
• Search :?
• Google :?

[ Voor 11% gewijzigd door Notna op 03-05-2005 18:49 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Lees de opmerkingen hierboven goed door. We vewachten hier op GoT dat je zelf enig onderzoek doet voordat je een vraag stelt. Lees hierover Algemene gedragsregels (Netiquette) even door. In Windows Operating Systems - Policy staat ook onder andere nog dat je OS vooraan tussen blokhaken in de titel hoort.

Verder mis ik wat je hebt geprobeerd, wat je hebt gezocht, wat je hebt gevonden, en wat er niet lukte aan de gevonden oplossingen. Vul die info nog even aa. Dan wijzig ik de topictitel, en zet je OS erin :) Krijg je ook nog errors te zien in het event-log?

vastlopen computer > [XP] Vastlopers bij afspelen diverse media*

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1