Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Wordt helemaal gek, geloof ik

ik heb net deze (en dus ALLEEN deze) houder in bezit,
Afbeeldingslocatie: http://www.mobiles.co.uk/images/accs/mbc15s.jpg
maar nu zoek ik nog de onderdelen om m daadwerkelijk te bevestigen.

Ik stuit steeds op complete pakketten die ik niet wil, onderdelen die ik niet kan vinden, zoals zwenkbevestiging HHS-15, of wat voor soort bevestiging dan ook

Wat ik zowieso wil is dat ik Geen gaten wil maken in dashboard, dus een soort van radio-clip ofzo of plakker oid lijkt me wel weer iets.

Enig idee wat ik nog nodig moet hebben, en voornamelijk WAAR ik het vandaan kan halen?

kabelaansluitingen hoeven niet, die heb ik niet zozeer nodig

[ Voor 5% gewijzigd door HyperTrophy op 02-05-2005 23:29 ]

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-11 21:45
goed,

je gaat naar de plaatstelijk brezan of autoplex ofzo. Vraagt om een dashmount. Deze zijn er unviserseel voro om de radio zoals jij al aangaf. Of auto specifiek, dat ziet er vaak mooier uit. daarnaast nog met leer afgewerkt eventueel in de kleur van je bekleding.

Kijk anders eens op de site van optimount, meeste inbouwers kunnen daar bestellen.
Klik je op Producten, inbouw en dan auto specifiek of unverseel zoeken.

Je kan natuurlijk oko bij de beter car audio zaak binnen lopen, deze maken alles op maat zoals jij wilt.

[ Voor 24% gewijzigd door thefox154 op 03-05-2005 10:50 ]

• HyperTrophy
  • Niet online
thefox154 schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 10:49:
goed,

je gaat naar de plaatstelijk brezan of autoplex ofzo. Vraagt om een dashmount. Deze zijn er unviserseel voro om de radio zoals jij al aangaf. Of auto specifiek, dat ziet er vaak mooier uit. daarnaast nog met leer afgewerkt eventueel in de kleur van je bekleding.

Kijk anders eens op de site van optimount, meeste inbouwers kunnen daar bestellen.
Klik je op Producten, inbouw en dan auto specifiek of unverseel zoeken.

Je kan natuurlijk oko bij de beter car audio zaak binnen lopen, deze maken alles op maat zoals jij wilt.
vind daar idd een dashmount voor mn ford fiesta '92

maar de vraag is, kan IK daar bestellen, en kan ik daar mn telefoonhouder op bevestigen, wat mij sterk lijkt overigens. (heb dus voor duidelijkheid alleen maar n houder, geen schroefjes of wat dan ook extra)

• roelbb
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-09 10:18

roelbb

knorretje

je kan voor die dashmounts ook kijken op ebay. zoek dan vooral eens op de duitse site naar de brodit clips. www.brodit.se Deze klem je in het dashboard en kosten ex verzend rond de € 20. is zeer makkelijk monteren en je haalt ze er zo weer uit als je de auto weg doet. Ik heb er al een paar keer mee gewerkt en het is fantastisch spul.

de HHS-15 houder kun je ook wel op ebay vinden, maar die zijn er zelden.

Je kan het ook proberen bij een nokia service punt bij je in de buurt. Die hebben dat soort onderdelen ook wel los, maar daar betaal je dan ook voor.

groetjes en suk6

P.S. wat ik met wel afvraag en dat zou je me misschien kunnen vertellen, of je op de houder mbc15s makkelijk een stroom voorziening aan kan sluiten zodat de telefoon oplaad in de auto.

[ Voor 18% gewijzigd door roelbb op 04-05-2005 13:35 ]

roelbb

• HyperTrophy
  • Niet online
een stroomvoorziening kan je er net zo gemakkelijk op aansluiten als op de telefoon zelf, net als de data stekkers, pcies dezelfde aansluitingen

• HyperTrophy
  • Niet online
Tot nu toe heb ik deze 2 artikelen binnen, maar mis nog de correcte bevestiging voor op t dashboard
Afbeeldingslocatie: http://www.mobiles.co.uk/images/accs/mbc15s.jpg
Afbeeldingslocatie: http://secure.pcs-cellular-accessories.com/actualimage/HHS-9.gif

iemand enig idee waar ikzelf zo´n dashboard bevestiging kan bestellen? Heb tot nu toe alleen maar site gevonden waar een garage oid als klant kan bestellen. Een winkel om te bezoeken mag natuurlijk ook (omgeving NO-Friesland/Groningen)

• roelbb
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-09 10:18

roelbb

knorretje

wat ik al eerder zei:

brodit op ebay

of (als ik het goed heb, heb je een ford

brodit houder voor fiesta

je hebt adapter nummer 851866 nodig

alle twee de verkopers sturen de spullen door heel europa.

link naar de brodit shop

fiesta '92 beugel

suk6

[ Voor 59% gewijzigd door roelbb op 08-05-2005 19:25 ]

roelbb

Pagina: 1