Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[algemeen] nsfw icoon bij titel?

Pagina: 1
Acties:
  • 372 views sinds 30-01-2008

• Ra5a
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Topicstarter
Om het een betje subtiel uit te leggen.
Ik zit hier in een openbare ruimte te wifi-en en zoals velen van jullie weten kom ik ook vaak in de hk. :P

Ik zit hier nu aan de koffie in Istanbul (gloria jeans) en ik open een topic waarna er borsten etc te zien zijn, hier heb ik normaal gesproken geen probleem mee maar nu ik hier dus in een nogal openbare ruimte zit zou het wel fijn zijn om bv. een kleine waarschuwing als een nsfw icoon te hebben.

Zijn er nog meer mensen het met me eensch?
Dank u.

Imperfectionist.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:17

chem

Reist de wereld rond

maar dan ben je toch helemaal niet aan het werk? :+

anyways, zoiets zou ook in de titel kunnen of via tpl werk in de topicdata; crisp/acm wat vinden jullie?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Ra5a
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Topicstarter
chem schreef op maandag 02 mei 2005 @ 22:27:
maar dan ben je toch helemaal niet aan het werk? :+

anyways, zoiets zou ook in de titel kunnen of via tpl werk in de topicdata; crisp/acm wat vinden jullie?
sssst! laat mijn baas dat niet horen. :P

Maar mischien bv de eerste letter die een andere kleur heeft oid.
icoon zou iig de layout een beetje verkrachten (got heeft nu eenmaal een perfecte layout (beetje slijmen kan geen kwaad, toch?)

Imperfectionist.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-11 11:08

André

Analytics dude

En wie gaat alle topics beoordelen op NSFW?

• Sybr_E-N
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:21
Je kunt ook gewoon onder werktijd niet in de HK komen?

Wie bepaalt er nou wanneer iets nsfw is, mods/of de poster? Als 1 van de aanwezige mods het moet uitvoeren, bestaat er natuurlijk een redelijke kans dat je een topic opent wat eingelijk een nsfw topic is, maar welke nog niet zo is bestempeld.

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

@ layout: Een tagje ervoor kan toch ruim voldoende zijn?

Ik zou niet zoiezo weten waarom dat TPL gewijs zou moeten worden opgelost, zet in de policy dat een NSFW-topic de tag [NSFW] moet hebben, en handhaaf dat. Klaar :) .

[ Voor 3% gewijzigd door JHS op 02-05-2005 22:46 ]

DM!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-11 11:08

André

Analytics dude

JHS schreef op maandag 02 mei 2005 @ 22:46:
@ layout: Een tagje ervoor kan toch ruim voldoende zijn?

Ik zou niet zoiezo weten waarom dat TPL gewijs zou moeten worden opgelost, zet in de policy dat een NSFW-topic de tag [NSFW] moet hebben, en handhaaf dat. Klaar :) .
En wat als er in een net topic een NSFW plaatje geplaatst word?

• Ra5a
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Topicstarter
Sybr_E-N schreef op maandag 02 mei 2005 @ 22:41:
Je kunt ook gewoon onder werktijd niet in de HK komen?

Wie bepaalt er nou wanneer iets nsfw is, mods/of de poster? Als 1 van de aanwezige mods het moet uitvoeren, bestaat er natuurlijk een redelijke kans dat je een topic opent wat eingelijk een nsfw topic is, maar welke nog niet zo is bestempeld.
Misschien als je IETS beter had gelezen zou je het begrijpen.

Ik zit nu mijn koffie te drinken terwijl ik daarnaast geniet van gratis wifi.
Om in zo'n openbare plek ineens een topic te openen waarin blote borsten te zien zijn dan is dat niet echt fijn.

En ik denk dat de topic poster wel kan beoordelen of zijn pics/video nsfw zijn.
André schreef op maandag 02 mei 2005 @ 22:47:
[...]

En wat als er in een net topic een NSFW plaatje geplaatst word?
topic report om alsnof een nsfw icoontje te krijgen.

[ Voor 14% gewijzigd door Ra5a op 02-05-2005 22:49 ]

Imperfectionist.

• Sybr_E-N
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:21
Ra5a schreef op maandag 02 mei 2005 @ 22:48:
[...]

Misschien als je IETS beter had gelezen zou je het begrijpen.

Ik zit nu mijn koffie te drinken terwijl ik daarnaast geniet van gratis wifi.
Om in zo'n openbare plek ineens een topic te openen waarin blote borsten te zien zijn dan is dat niet echt fijn.

En ik denk dat de topic poster wel kan beoordelen of zijn pics/video nsfw zijn.
offtopic:
Ow sorry, maar ik linkte het woord nsfw meer aan de content die diverse weblog er aanhangen vandaar. Vandaar de opmerking over werkttijd.

• Ra5a
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Topicstarter
Sybr_E-N schreef op maandag 02 mei 2005 @ 22:50:
[...]

offtopic:
Ow sorry, maar ik linkte het woord nsfw meer aan de content die diverse weblog er aanhangen vandaar. Vandaar de opmerking over werkttijd.
begrijp ik, maar nsfw as in waarschuwing.

Imperfectionist.

Verwijderd

Wat? Borsten? Nu kan ik helemáál niet wachten tot ik in de HK mag! *maakt scheurkalender*

• Ra5a
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 22:52:
Wat? Borsten? Nu kan ik helemáál niet wachten tot ik in de HK mag! *maakt scheurkalender*
Mannen met ontbloot boven lichaam dus.
de hk is nogal gay georienteert.

Imperfectionist.

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
Ra5a schreef op maandag 02 mei 2005 @ 22:53:
[...]

dus jij zit in gay forums te bladeren naar mannenfoto's in openbare ruimte.. en wilt graag dat wij (als in: got) jouw daarmee helpt? :P

even voor alle duidelijkheid: als er een nsfw zou moeten komen, dan denk ik dat dit meer te maken heeft met duidelijke topictitel (als in: [naakt] cool filmpje) of een vinkje dat de topicstarter aanvinkt bij het maken van een topic

wanneer modjes ALLE topics moeten nalopen of ze misschien nsfw zouden kunnen zijn denk ik dat er een aantal nieuwe mensen aangenomen moeten worden * stapt naar voren *

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Ra5a
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Topicstarter
BasieP schreef op maandag 02 mei 2005 @ 22:57:
[...]

dus jij zit in gay forums te bladeren naar mannenfoto's in openbare ruimte.. en wilt graag dat wij (als in: got) jouw daarmee helpt? :P

even voor alle duidelijkheid: als er een nsfw zou moeten komen, dan denk ik dat dit meer te maken heeft met duidelijke topictitel (als in: [naakt] cool filmpje) of een vinkje dat de topicstarter aanvinkt bij het maken van een topic

wanneer modjes ALLE topics moeten nalopen of ze misschien nsfw zouden kunnen zijn denk ik dat er een aantal nieuwe mensen aangenomen moeten worden * stapt naar voren *
Het kan idd dat er in de faq komt dat een topic dat nsfw data heeft of een topic waarin potentieel nsfw inhoud in gepost zal worden van te voren een nsfw tag in voor geplaatst moet worden.

De taalgebruik kan op het moment nogal tegenvallen maar ik ben nu al zo'n 1.5e maand in Istanbul waar ik vrijwel geen nederlands spreek. :P

Imperfectionist.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Mjah, schieten we dan niet een beetje door in de feestartikelen :?
Je weet dat er in de HK onzin verkondigd wordt, dat men er graag semi-naakte dames post, om dan de mods te belasten met het uitzoeken van elk topic vind ik wel een beetje ver gaan eigenlijk.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-11 11:13

Stewie!

Keen must die!

Ra5a schreef op maandag 02 mei 2005 @ 22:53:
[...]

Oei, blij dat ik er dan een weekje niet meer in kan :+
Maar dadelijk zijn er ook weer mensen die een icoontje willen voor als er veel en grote foto's instaan of een icoontje omdat een bepaalde user daarin reageert of een icoontje omdat er in het laatste uur een x aantal posts zijn geplaatst en het dus een hot-topic is en etc etc

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

*denied*

De topictitel zou eigenlijk al een beetje duidelijk moeten maken wat er te verwachten is qua inhoud. Als dat niet zo is dan is de titel fout of onvolledig.

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.