Probleempje met een Copperjet 16xx

Pagina: 1
Acties:

• djmulder
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-01-2024
Hoi,

Ik heb sinds kort een nieuwe internet connectie en niets dan problemen. Nu heb ik voor de derde keer een CJ thuis staan (1x een 8 serie, 2x een 16 serie)...maar mja daar is de vorige eigenaar het wachtwoord van vergeten... Dusss...nu zit ik redelijk in de probs, zit geen reset knop op of iets dergelijks.. dus hardresetten kan niet via extern.

Nu mijn vraagjes:
- Is het wachtwoord nog terug te halen?..ik heb dat CJ Monitor tootje en ik kan de config uitlezen..maar met natuurlijk het ww encrypted..
- Is een CJ16xx hard te resetten via een omweg?
- Ik heb een hard reset toeltje gevonden voor een 8 serie...uh zou deze ook werken voor een 16? aangezien alle toeltjes die ik vind voor een 16 terug verwijzen naar een 8 dacht ik mss werkt deze ook...maar natuurlijk niet eerst proberen zonder zeker te weten :)

Ach ja, thx alvast (ik hoop op spoedig reply, zit ff bij mun broer aangezien ik geen inet thuis heb dus)...

Gr,

DJ_M
ps. mochten jullie het afvragen: we (provider en ik) vermoeden dat er mogelijk een storing zit in 1 van de DSLams...en dat daarom na bepaalde tijd de modem niet meer te benaderen is...maarja heb ik geen bericht aan..ik wil gewoon internetten...dus vandaar steeds nieuwe modems :P

Verwijderd

Als je de recovery tool bedoelt, succes :X