Gegroet Tweakers,
Ik ben ''Nieuw'' hier op de ''Forum''
Ik heb hier al ''Heel'Heel veel'' dingen ''Gelezen'' over ''Overklokken''.
maar ik kom er maar niet uit. Dan snap ik het weer een beetje dan weer niet:(
En ik zou zo graag de ''Basic'' van ''Overklokken'' willen ''Leren''.
Bijvoorbeeld als ik hier dingen lees dan kan ik het maar voor 50% A 70% volgen of nog minder en dat zou ik graag willen ''Veranderen''.
En ik heb de ''FAQ'' van ''Apen-nootjes'' gelezen allemaal heel erg interessant goede tips enzo. Maar bij sommige dingen kom ik er gewoon echt ''niet uit''
''Bijv'': ik noem maar wat ''Vdimm'' of ''Vcore'' ik weet wel dat het iets te maken heeft met de ''Voltage'' maar toch meer weet ik er ook niet over
Dus zouden jullie mij daarbij kunnen ''helpen?''
Ik weet ook wel dat het allemaal te veel is om uitteleggen hier op de Forum
Dus Zouden jullie me willen Toevoegen mijn Email Adress is ''nospam@hotmail.com''
Alvast Bedankt!
Jongens/Meiden Mannen/Vrouwen
We kunnen het hier natuurlijk ook bespreken maar dat duurt wat langer. Dan moet ik morgen ff me ''Spec's'' van me pc erbij moeten zoeken dat kan ik pas morgen doen.
Ik ben ''Nieuw'' hier op de ''Forum''
Ik heb hier al ''Heel'Heel veel'' dingen ''Gelezen'' over ''Overklokken''.
maar ik kom er maar niet uit. Dan snap ik het weer een beetje dan weer niet:(
En ik zou zo graag de ''Basic'' van ''Overklokken'' willen ''Leren''.
Bijvoorbeeld als ik hier dingen lees dan kan ik het maar voor 50% A 70% volgen of nog minder en dat zou ik graag willen ''Veranderen''.
En ik heb de ''FAQ'' van ''Apen-nootjes'' gelezen allemaal heel erg interessant goede tips enzo. Maar bij sommige dingen kom ik er gewoon echt ''niet uit''
''Bijv'': ik noem maar wat ''Vdimm'' of ''Vcore'' ik weet wel dat het iets te maken heeft met de ''Voltage'' maar toch meer weet ik er ook niet over
Dus zouden jullie mij daarbij kunnen ''helpen?''
Ik weet ook wel dat het allemaal te veel is om uitteleggen hier op de Forum
Dus Zouden jullie me willen Toevoegen mijn Email Adress is ''nospam@hotmail.com''
Alvast Bedankt!
Jongens/Meiden Mannen/Vrouwen
[ Voor 19% gewijzigd door BalusC op 02-05-2005 22:44 ]