Toon posts:

Beginners vragen over ''Overklokken''

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Gegroet Tweakers,

Ik ben ''Nieuw'' hier op de ''Forum''
Ik heb hier al ''Heel'Heel veel'' dingen ''Gelezen'' over ''Overklokken''.
maar ik kom er maar niet uit. Dan snap ik het weer een beetje dan weer niet:(

En ik zou zo graag de ''Basic'' van ''Overklokken'' willen ''Leren''.
Bijvoorbeeld als ik hier dingen lees dan kan ik het maar voor 50% A 70% volgen of nog minder en dat zou ik graag willen ''Veranderen''.
En ik heb de ''FAQ'' van ''Apen-nootjes'' gelezen allemaal heel erg interessant goede tips enzo. Maar bij sommige dingen kom ik er gewoon echt ''niet uit''
''Bijv'': ik noem maar wat ''Vdimm'' of ''Vcore'' ik weet wel dat het iets te maken heeft met de ''Voltage'' maar toch meer weet ik er ook niet over ;)

Dus zouden jullie mij daarbij kunnen ''helpen?''
Ik weet ook wel dat het allemaal te veel is om uitteleggen hier op de Forum ;)

Dus Zouden jullie me willen Toevoegen mijn Email Adress is ''nospam@hotmail.com''

Alvast Bedankt!

Jongens/Meiden Mannen/Vrouwen ;) We kunnen het hier natuurlijk ook bespreken maar dat duurt wat langer. Dan moet ik morgen ff me ''Spec's'' van me pc erbij moeten zoeken dat kan ik pas morgen doen.

[ Voor 19% gewijzigd door BalusC op 02-05-2005 22:44 ]

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-02 22:16

Nik

Toets op google.nl het woord in dat je niet weet, en verdiep je in de wondere wereld van overclocken...

Welkom trouwens! En oh, je hoeft je bericht niet vorm te geven alsof we mongooltjes zijn, plain tekst snappen we ook ;) Zolang het maar netjes opgemaakt is (leestekerns, alinea's enzovoorts).

Welkom op GoT!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-02 21:44

silitek

Tubes Only

veel gelezen???...dan heb je niet je best gedaan....in de FAQ staat alles duidelijk geschreven.

Tubes....It's what make music music!

Verwijderd

Topicstarter
Proller,

Ik weet het ook wel dat jullie geen mongolen zijn.
Maar ik wilde gewoon goed verduidelijken. en de woorden die ik niet snapte gewoon goed weergeven ;)
Zodat jullie niet in slaap vallen als je de tekst leesde.

en nu ff wat jij zij over dat google verhaal ik heb al zo vaak daar wat ingetyped.
krijg aleen maar dingen die ik al weet zeg maar de basic de echte basic dingen zoals wat FSB is. daarom vraag ik jullie hulp :D

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-02 16:29
Wil je trouwens dat heel GoT je gaat aanmelden op msn :D ?

Verwijderd

Topicstarter
Animal,

Ik heb daar aangedacht. ik heb dit adress gisteren aangemaakt dus er kan nog zat bij ;)
De kans is klein dat heel GoT me toevoeged :D of niet soms ;)

Maar voor de mensen die me nu toevoegen helemaal te gek maar ik ben pas weer woensdag online ik moet morgen leren voor ''Examens'' ''Bah!'' dus niet denken heb ik die ******** toegevoegd komt ie nooit online :)

Verwijderd

Animal schreef op maandag 02 mei 2005 @ 21:11:
Wil je trouwens dat heel GoT je gaat aanmelden op msn :D ?
Na 300 man is het over ;)

• Terran
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:47
bij mij na 150 ;)

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-02 15:06
Nou Rick,

Met zoveel bold letters er in vind ik het een beetje onleesbaar, maar welkom in ieder geval ;).

Edit : Iemand die denkt dat je best wel tureluurs wordt van al die bold tags... ja dat is zo!

code:
1
2
3
[b]N[/b]o[b]u[/b] R[b]i[/b]c[b]k[/b],

[b]M[/b]e[b]t[/b] z[b]o[/b]ve[b]e[/b]l [b]b[/b]o[b]l[/b]d [b]l[/b]e[b]t[/b]t[b]e[/b]r[b]s[/b] e[b]r[/b] i[b]n[/b] v[b]i[/b]n[b]d[/b] i[b]k[/b] h[b]e[/b]t [b]e[/b]e[b]n[/b] b[b]e[/b]e[b]t[/b]j[b]e[/b] o[b]n[/b]l[b]e[/b]e[b]s[/b]b[b]a[/b]a[b]r[/b], [b]m[/b]a[b]a[/b]r [b]w[/b]e[b]l[/b]k[b]o[/b]m [b]i[/b]n [b]i[/b]e[b]d[/b]e[b]r[/b] g[b]e[/b]v[b]a[/b]l ;).

[ Voor 30% gewijzigd door sorted.bits op 02-05-2005 21:44 ]

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Sja....

Als je een topic start maakt waarin concrete vragen staan <h1>zonder</h1> allemaal bold woorden neer te zetten maakt dit topic iets meer kans om te overleven ...

Op slot dus omdat dit nou niet echt normaal leesbaar is en de vragen toch wel makkelijk te vinden zijn met de search :)

[ Voor 29% gewijzigd door Apen-nootjes op 02-05-2005 21:46 ]

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.