Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ik vind het juist steeds irritant dat een topic gesloten wordt na 1000 posts
Veel meer verklaring is er niet aan te geven helaas
Beleid blijft in de HK in ieder geval gewoon een slot na 1000 postings.
Signature
Verwijderd
Aangezien sommige mensen links ipv een pulldown menu gebruiken. Heel veel reacties, is dus ook heel veel links?Hoezo verstoort dat topic de AT view?

[ Voor 21% gewijzigd door pasta op 02-05-2005 20:47 ]
Signature
Ik vind dit persoonlijk niet zo fijn;pasta schreef op maandag 02 mei 2005 @ 20:47:
Sowieso wordt in de tweakers layout het geheel niet verkloot, zoals je hier ziet.
[afbeelding]

Dat bedoel ik dus met layout 'verkrachting'
Is wel irritant inderdaad. Maar volgens mij wordt de oude layout ook niet meer ondersteund.Gunner schreef op maandag 02 mei 2005 @ 21:14:
[...]
Ik vind dit persoonlijk niet zo fijn;
[afbeelding]
Mjah, dat zijn de 'geneugten' die 'paars' met zich meebrengen, daar kies je zelf voorGunner schreef op maandag 02 mei 2005 @ 21:14:
[...]
[afbeelding]
Ow jawel hoor. Template aanpassingen worden door curry volgens mij nog wel gedaan.MADG0BLIN schreef op maandag 02 mei 2005 @ 21:15:
Is wel irritant inderdaad. Maar volgens mij wordt de oude layout ook niet meer ondersteund.
Dat is zo, maar het blijft irritantAndré schreef op maandag 02 mei 2005 @ 21:15:
Mjah, dat zijn de 'geneugten' die 'paars' met zich meebrengen, daar kies je zelf voor
[ Voor 30% gewijzigd door Gunner op 02-05-2005 21:17 ]
dat is de oude layout, gezien het woord "oud" lijkt het me niet meer ondersteund.Gunner schreef op maandag 02 mei 2005 @ 21:14:
[...]
[afbeelding]
Maar echt layout verkrachting kan ik het niet noemen, de layout rekt netjes mee (wat je ook had met 1000 posts afaik)
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
hmm, mja, ligt een beetje aan het soort topicmOrPhie schreef op maandag 02 mei 2005 @ 22:14:
Persoonlijk vind ik het fijn om op die manier het overzicht te bewaren. Technisch gezien hoeven topics na 1000 posts niet meer dicht (je kunt tegenwoordig in een topic zoeken, >1000 posts verneukt de layout niet... enz), maar als je topics hebt waar 8 delen van uit zijn, dan zou dat een topic zijn van 8000 posts. Vervolgens houdt niemand de veranderingen aan de startpost meer bij, of de startpost wordt gewoon niet meer geupdate. Het is dus meer de overzichtelijkheid en het voorkomen van bejaarde topics.
in bijvoorbeeld de HK boeit het vaak totaal niet of er veel posts in een topic zitten, maar een wat serieuzer topic kan het overzichtelijk werken door delen toe te passen, mits er maar in het topic te vinden is wat de voorgaande zijn en vooral waar de volgende begint
D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro
Hee! Die laatste pic suggereert dat ik een posthoer ben!
Dat ik vandaag alweer ruim 170 posts op mijn naam heb staan boeit even niet.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Heb je een 'tech' topic of een ander topic waarbij men wel wil zoeken, waarbij de topicstart moet worden aangepast is de limiet van 1000 wel een mooie in mijn ogen.
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
dus ik ben het er wel mee eens dat er zeker gekeken moet worden wat voor soort topic het is
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Desalniettemin kan het vervelend zijn om het topic constant terug te zien komen, enkel en alleen omdat je er een maand of meer geleden in gepost hebt. Er wordt op deze manier een constante hoeveelheid ruis in je post history gecreërd.P_de_B schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 08:10:
Wat ik in ABO ook al zei, het ligt aan het topic. Als je een slowchatachtig of kortemededelingen topic hebt kun je wmb doorgaan na de 1000 posts. Je wilt toch niet terugzoeken is dit soort topics.
Daarom worden "trage" topics ook na 1000 posts dichtgegooid. Het topic over die webcam zal hoogstends een week ofzo actief blijven, en bloedt daarna dood. Je hebt er dus niet meer last van dan bij een topic die maanden voorduurt, en er iedere dag 1 post komt ofzo.OpifexMaximus schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 10:22:
[...]
Desalniettemin kan het vervelend zijn om het topic constant terug te zien komen, enkel en alleen omdat je er een maand of meer geleden in gepost hebt. Er wordt op deze manier een constante hoeveelheid ruis in je post history gecreërd.
..:: ::..
Wat mij betreft lopen topics ook door - MITS er een methode is om zo'n topic uit je active topics overzicht te verwijderen.Erkens schreef op maandag 02 mei 2005 @ 20:37:
Hoezo verstoort dat topic de AT view?
Ik vind het juist steeds irritant dat een topic gesloten wordt na 1000 posts
GaafGunner schreef op maandag 02 mei 2005 @ 21:16:
[...]
Ow jawel hoor. Template aanpassingen worden door curry volgens mij nog wel gedaan.
Je bedoelt volgens mij crisp hoor
Maar je hebt wel en geen gelijk: ja de templates worden nog bijgewerkt, nee deze fix die grote topics beter afhandelt wordt niet in de oude template verwerkt (als het makkelijk kon was het al jaren geleden gedaan
Oeps, ik haalde jullie een beetje door elkaar
[conspiracy theory mode]...en dan moet je maar niet het paarse monster gebruiken
De reden dat ik een ABO heb moeten nemen
[/conspiracy theory mode]
Zo ziet het er hier ook uit en ik heb er geen probleem mee.. En 't past prima in de layout, d'r is alleen wat meer verticale purplespace.Gunner schreef op maandag 02 mei 2005 @ 21:14:
[...]
[afbeelding]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Daarbij: Als je zo graag oldskool/nostalgisch wil blijven, dan kies je hier ook voor.CyBeR schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 10:52:
[...]
Zo ziet het er hier ook uit en ik heb er geen probleem mee.. En 't past prima in de layout, d'r is alleen wat meer verticale purplespace.
Da's net zoiets als Doom 1 willen spelen, maar dan wel de grafische engine van Doom 3 willen, bijvoorbeeld
It's one way or another
[ Voor 6% gewijzigd door anandus op 03-05-2005 11:01 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Dat is wel een goed punt idd.OpifexMaximus schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 10:22:
[...]
Desalniettemin kan het vervelend zijn om het topic constant terug te zien komen, enkel en alleen omdat je er een maand of meer geleden in gepost hebt. Er wordt op deze manier een constante hoeveelheid ruis in je post history gecreërd.
dat soort topics zijn dus gewoon prima om door te gebruiken ipv steeds een nieuwe te maken, daar gaan die topics gewoon te snel voor imo_ferry_ schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 10:44:
Wat wel weer zo is, is dat als ik nu bijvoorbeeld zoek op mijn naam ik allemaal kleine mededelingen topics tegenkom. Stel dat dat gewoon 1 doorlopend topic zou zijn, dan kom je die niet snel veel keer meer tegen in de search.
Ik vind dus van niet en wel om de reden die ik eerder aanvoerde. Stel dat je een keer een post zou maken dan zou dat de rest van de tijd in je posthistory blijven staan. Er hoeven maar 5 van zulke topics te zijn en ze staan constant tussen de andere topics waar je nog wel in geïnteresseerd bent. Wanneer je altijd in die topics reageert is er inderdaad niets mis mee. Maar voor sommigen zijn er fasen in hun gedrag; de ene keer vind je een bepaald topic geweldig, maar een aantal weken of maanden later vind je er geen klap meer aan.Erkens schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 10:47:
[...]
dat soort topics zijn dus gewoon prima om door te gebruiken ipv steeds een nieuwe te maken, daar gaan die topics gewoon te snel voor imo
Wellicht zou het handig zijn als er een soort van filter kan komen op topic niveau in die history, of dat je net als met AT je een forum filter kan toepassen op je eigen history, immers dergelijke topics bevinden zich toch altijd in de HK etc
Nou, als ex-meubel irriteer ik me persoonlijk toch wel aan die "dagen"-topics die steeds voorbij komen in mijn posthistory, terwijl ik er al zeker 2 maanden niet meer in gereageerd heb.Erkens schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 12:25:
True, maar dan heb je gewoon maar pech en negeer je die topics gewoon in je history.
Wellicht zou het handig zijn als er een soort van filter kan komen op topic niveau in die history, of dat je net als met AT je een forum filter kan toepassen op je eigen history, immers dergelijke topics bevinden zich toch altijd in de HK etc
Vandaar dat ik je filteroplossing wel leuk zou vinden...misschien een leuke nieuwe feat?
Deze is al vele malen voorgesteld, maar zou in de praktijk moeilijk te verwezelijken zijn (o.a. serverload). Het sluiten van een topic na 1000 replies blijf ik, althans in de fora en topics waarin ik post en de praktische problemen van het voorgestelde in acht nemende, de beste oplossting vinden.-NMe- schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 13:56:
Vandaar dat ik je filteroplossing wel leuk zou vinden...misschien een leuke nieuwe feat?
Persoonlijk kan ik me niet voorstellen hoe zo'n filter in de AT wel te regelen is, maar in je post history niet vanwege server load, maar ok, ik ben natuurlijk niet zo goed met PHP als bijvoorbeeld chem.OpifexMaximus schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 14:13:
Deze is al vele malen voorgesteld, maar zou in de praktijk moeilijk te verwezelijken zijn (o.a. serverload). Het sluiten van een topic na 1000 replies blijf ik, althans in de fora en topics waarin ik post en de praktische problemen van het voorgestelde in acht nemende, de beste oplossting vinden.
Maar aan de andere kant kunt je bij serieuze topics soms juist wel handiger zoeken in losse delen. Stel dat je zoekt op 'tft modden' en dat komt maar in 1 deeltje voor, dan hoef je dus niet al die andere delen te lezen/doorzoeken. In andere gevallen kan het juist weer wel handig zijn, maar opzich vind ik het zo wel goed werken.Elite_Dead schreef op maandag 02 mei 2005 @ 22:39:
Wat ik erg vervelend vind van meerdere delen is dat het een stuk meer gedoe is om binnen dat topic te zoeken. Als het gewoon door loopt kan je in een keer alles doorzoeken, maar als je meerdere delen hebt moet je die zoekopdracht in elk deel apart uitvoeren.
Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet
Andere join, AT is een positief filter op fora en daarmee een simpele inner join. Een negatief filter op topics zou a) enorm uit de klauwen lopen met mensen die 1000 topics erop zetten en b) is alleen uit te voeren met een WHERE NOT IN (...) clause, die needless to say extreem veel trager is dan een inner join-NMe- schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 14:16:
[...]
Persoonlijk kan ik me niet voorstellen hoe zo'n filter in de AT wel te regelen is, maar in je post history niet vanwege server load,
Ik wil overigens die dagentopics wel een keer op slot knallen, eens in de zoveel tijd opschonen lijkt me wat dat betreft een beter argument dan X replies
* NMe hugs curry.curry684 schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 15:00:
Ik wil overigens die dagentopics wel een keer op slot knallen, eens in de zoveel tijd opschonen lijkt me wat dat betreft een beter argument dan X replies
Topics die je uit je AT wilt hebben in een tabel gooien, outer joinen met de posthitory en alleen topics in je posthistory laten zien WHERE nieuwetabel IS NULL.curry684 schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 15:00:
[...]
Andere join, AT is een positief filter op fora en daarmee een simpele inner join. Een negatief filter op topics zou a) enorm uit de klauwen lopen met mensen die 1000 topics erop zetten en b) is alleen uit te voeren met een WHERE NOT IN (...) clause, die needless to say extreem veel trager is dan een inner join
Volgens mij zou dat mee moeten vallen qua load, en ik zou het een erg mooie feature vinden. Ik heb wel topics waar ik eenmalig in gereageerd heb en die ik nog wel steeds in m'n posthistory zie.
wel minder nu zag ik, bedankt
curry, goed bezig, en maak nu gewoon 1 dagtopic ipv dat er straks weer 6 zijncurry684 schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 15:00:
[...]
liever niet, dan heb je helemaal geen overzicht meer...André schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 15:58:
[...]
curry, goed bezig, en maak nu gewoon 1 dagtopic ipv dat er straks weer 6 zijn
en?Erkens schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 15:59:
[...]
liever niet, dan heb je helemaal geen overzicht meer...
Ik denk dat de snelheid van een topic bepalend moet zijn voor het moment dat deze gesloten word, om zo te voorkomen dat topics steeds weer terug komen in de posthistory.
Een topic die binnen een paar dagen een paar duizend posts opleverd mag best heel groot worden. Vervelender is een topic waar zo nu en dan in gepost word, en die vervolgens een paar weken in je posthistory blijft hangen. Mischien een idee om niet naar de hoeveelheid posts te kijken in een topic, maar naar de postfrequentie.
..:: ::..
EenschDouwe Jan schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 16:42:
Een topic die binnen een paar dagen een paar duizend posts opleverd mag best heel groot worden. Vervelender is een topic waar zo nu en dan in gepost word, en die vervolgens een paar weken in je posthistory blijft hangen. Mischien een idee om niet naar de hoeveelheid posts te kijken in een topic, maar naar de postfrequentie.
Gewoon slotje als het al een paar maanden doortrekt en een hoop posts erin zitten, houdt het bij iedereen schoon
Overzicht? Wat voor overzicht heb je nu nodig in die slowchat topics?Erkens schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 15:59:
[...]
liever niet, dan heb je helemaal geen overzicht meer...
Verwijderd
Ik heb er gewoon een pull-down-menu achterstaan, scheelt ruimte, en is net zo handigGunner schreef op maandag 02 mei 2005 @ 21:14:
[...]
[afbeelding]
Inmiddels 1026 posts. Ik heb één of twee-maal in dit topic gereageerd, aangezien ik hetzelfde modem heb als de Casema gebruikers. Zelf heb ik @Home.
Toch komt constant dit topic weer naar boven, ik hoopte dus al dat dit topic bij 1000 posts gesloten zou worden.
Stel, dat dit niet gebeurt. Dan zou ik dus constant met een voor mij oninteressant topic in mijn post history zitten, waar ik niks aan heb. (Ik heb immers geen Casema)
Ik neem aan dat er nog een deel 2 van dit topic komt.