Door laten lopen van topics na 1000 replies

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topicstarter
Koninginnedag - Koningsplein webcam

Goed voorbeeld van wat ik bedoel, naar aanleiding van dit en wat discussie in ABO open ik toch dit topic.

Waarom is er voor gekozen om dit topic bijvoorbeeld door te lopen na 1000 posts? Er staat weliswaar geen nuttige info in deze draad (ik heb hem zelf niet gevolgd btw) maar het verstoort wel mijn Active Topics view.

Wat zijn de richtlijnen hiervoor?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Hoezo verstoort dat topic de AT view?
Ik vind het juist steeds irritant dat een topic gesloten wordt na 1000 posts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-09 11:48

André

Analytics dude

Vroeger werden topics gesloten na 1000 replies vanwege technische redenen, die redenen zijn er nu niet meer en dus kunnen topics veel groter worden. Dat sommige 'grote' topics gesloten worden op 1000 replies is eigenlijk alleen nog maar om een vers topic te creëren en het overzicht wat kunnen te bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:23

SmartDoDo

Woeptiedoe

Je moet het zien als iets geks en dan doe je gek door het open te houden :)

Veel meer verklaring is er niet aan te geven helaas ;)
Beleid blijft in de HK in ieder geval gewoon een slot na 1000 postings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Sowieso zijn deze draadjes niet echt relevant voor de search. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien sommige mensen links ipv een pulldown menu gebruiken. Heel veel reacties, is dus ook heel veel links?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Sowieso wordt in de tweakers layout het geheel niet verkloot, zoals je hier ziet. :)
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/57848/full.gif

[ Voor 21% gewijzigd door pasta op 02-05-2005 20:47 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topicstarter
pasta schreef op maandag 02 mei 2005 @ 20:47:
Sowieso wordt in de tweakers layout het geheel niet verkloot, zoals je hier ziet. :)
[afbeelding]
Ik vind dit persoonlijk niet zo fijn;

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/57843/full.jpg

Dat bedoel ik dus met layout 'verkrachting'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:27
Gunner schreef op maandag 02 mei 2005 @ 21:14:
[...]

[afbeelding]

Is wel irritant inderdaad. Maar volgens mij wordt de oude layout ook niet meer ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André

André

Analytics dude

[...]

[afbeelding]

Mjah, dat zijn de 'geneugten' die 'paars' met zich meebrengen, daar kies je zelf voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topicstarter
MADG0BLIN schreef op maandag 02 mei 2005 @ 21:15:
Is wel irritant inderdaad. Maar volgens mij wordt de oude layout ook niet meer ondersteund.
Ow jawel hoor. Template aanpassingen worden door curry volgens mij nog wel gedaan.
André schreef op maandag 02 mei 2005 @ 21:15:
Mjah, dat zijn de 'geneugten' die 'paars' met zich meebrengen, daar kies je zelf voor ;)
Dat is zo, maar het blijft irritant ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Gunner op 02-05-2005 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

[...]

[afbeelding]

dat is de oude layout, gezien het woord "oud" lijkt het me niet meer ondersteund.
Maar echt layout verkrachting kan ik het niet noemen, de layout rekt netjes mee (wat je ook had met 1000 posts afaik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-09 13:54

chem

Reist de wereld rond

ach, het kan erger;

Afbeeldingslocatie: http://jimbob.tweakdsl.nl/hwc-de-gekste.jpg

Afbeeldingslocatie: http://jimbob.tweakdsl.nl/ppp.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door chem op 02-05-2005 21:25 ]

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-09 10:17

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Persoonlijk vind ik het fijn om op die manier het overzicht te bewaren. Technisch gezien hoeven topics na 1000 posts niet meer dicht (je kunt tegenwoordig in een topic zoeken, >1000 posts verneukt de layout niet... enz), maar als je topics hebt waar 8 delen van uit zijn, dan zou dat een topic zijn van 8000 posts. Vervolgens houdt niemand de veranderingen aan de startpost meer bij, of de startpost wordt gewoon niet meer geupdate. Het is dus meer de overzichtelijkheid en het voorkomen van bejaarde topics. :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

mOrPhie schreef op maandag 02 mei 2005 @ 22:14:
Persoonlijk vind ik het fijn om op die manier het overzicht te bewaren. Technisch gezien hoeven topics na 1000 posts niet meer dicht (je kunt tegenwoordig in een topic zoeken, >1000 posts verneukt de layout niet... enz), maar als je topics hebt waar 8 delen van uit zijn, dan zou dat een topic zijn van 8000 posts. Vervolgens houdt niemand de veranderingen aan de startpost meer bij, of de startpost wordt gewoon niet meer geupdate. Het is dus meer de overzichtelijkheid en het voorkomen van bejaarde topics. :)
hmm, mja, ligt een beetje aan het soort topic
in bijvoorbeeld de HK boeit het vaak totaal niet of er veel posts in een topic zitten, maar een wat serieuzer topic kan het overzichtelijk werken door delen toe te passen, mits er maar in het topic te vinden is wat de voorgaande zijn en vooral waar de volgende begint :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
Wat ik erg vervelend vind van meerdere delen is dat het een stuk meer gedoe is om binnen dat topic te zoeken. Als het gewoon door loopt kan je in een keer alles doorzoeken, maar als je meerdere delen hebt moet je die zoekopdracht in elk deel apart uitvoeren.

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hee! Die laatste pic suggereert dat ik een posthoer ben! :( Denk aan mijn reputatie! :(

Dat ik vandaag alweer ruim 170 posts op mijn naam heb staan boeit even niet. :X

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Niet online
Wat ik in ABO ook al zei, het ligt aan het topic. Als je een slowchatachtig of kortemededelingen topic hebt kun je wmb doorgaan na de 1000 posts. Je wilt toch niet terugzoeken is dit soort topics.

Heb je een 'tech' topic of een ander topic waarbij men wel wil zoeken, waarbij de topicstart moet worden aangepast is de limiet van 1000 wel een mooie in mijn ogen.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-09 15:55

mrsar

waar een sar is,is een wodka

volgens mij stond er bv in dat specifieke topic welke door de ts is genoemd ergens rond de 1000 posts ook gezegt dat het gewoon door kon gaan omdat het een eenmalig topic is/was

dus ik ben het er wel mee eens dat er zeker gekeken moet worden wat voor soort topic het is

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Niet online

Opi

P_de_B schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 08:10:
Wat ik in ABO ook al zei, het ligt aan het topic. Als je een slowchatachtig of kortemededelingen topic hebt kun je wmb doorgaan na de 1000 posts. Je wilt toch niet terugzoeken is dit soort topics.
Desalniettemin kan het vervelend zijn om het topic constant terug te zien komen, enkel en alleen omdat je er een maand of meer geleden in gepost hebt. Er wordt op deze manier een constante hoeveelheid ruis in je post history gecreërd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarzan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-09 19:24
OpifexMaximus schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 10:22:
[...]

Desalniettemin kan het vervelend zijn om het topic constant terug te zien komen, enkel en alleen omdat je er een maand of meer geleden in gepost hebt. Er wordt op deze manier een constante hoeveelheid ruis in je post history gecreërd.
Daarom worden "trage" topics ook na 1000 posts dichtgegooid. Het topic over die webcam zal hoogstends een week ofzo actief blijven, en bloedt daarna dood. Je hebt er dus niet meer last van dan bij een topic die maanden voorduurt, en er iedere dag 1 post komt ofzo.

..:: ::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopv
  • Niet online
Erkens schreef op maandag 02 mei 2005 @ 20:37:
Ik vind het juist steeds irritant dat een topic gesloten wordt na 1000 posts
Wat mij betreft lopen topics ook door - MITS er een methode is om zo'n topic uit je active topics overzicht te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Gunner schreef op maandag 02 mei 2005 @ 21:16:
[...]

Ow jawel hoor. Template aanpassingen worden door curry volgens mij nog wel gedaan.
Gaaf :o

Je bedoelt volgens mij crisp hoor ;)

Maar je hebt wel en geen gelijk: ja de templates worden nog bijgewerkt, nee deze fix die grote topics beter afhandelt wordt niet in de oude template verwerkt (als het makkelijk kon was het al jaren geleden gedaan ;) ). Dus ja helaas, de crew maakt nu hier en daar gebruik van de mogelijkheden die de nieuwe template heeft, en dan moet je maar niet het paarse monster gebruiken ;)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topicstarter
curry684 schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 10:48:
Gaaf :o

Je bedoelt volgens mij crisp hoor ;)
Oeps, ik haalde jullie een beetje door elkaar :Y)
...en dan moet je maar niet het paarse monster gebruiken ;)
[conspiracy theory mode]
De reden dat ik een ABO heb moeten nemen B)
[/conspiracy theory mode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

[...]

[afbeelding]

Zo ziet het er hier ook uit en ik heb er geen probleem mee.. En 't past prima in de layout, d'r is alleen wat meer verticale purplespace.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
CyBeR schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 10:52:
[...]

Zo ziet het er hier ook uit en ik heb er geen probleem mee.. En 't past prima in de layout, d'r is alleen wat meer verticale purplespace.
Daarbij: Als je zo graag oldskool/nostalgisch wil blijven, dan kies je hier ook voor.

Da's net zoiets als Doom 1 willen spelen, maar dan wel de grafische engine van Doom 3 willen, bijvoorbeeld ;)
It's one way or another :)

[ Voor 6% gewijzigd door anandus op 03-05-2005 11:01 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Niet online
OpifexMaximus schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 10:22:
[...]

Dat is wel een goed punt idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Wat wel weer zo is, is dat als ik nu bijvoorbeeld zoek op mijn naam ik allemaal kleine mededelingen topics tegenkom. Stel dat dat gewoon 1 doorlopend topic zou zijn, dan kom je die niet snel veel keer meer tegen in de search.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

_ferry_ schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 10:44:
Wat wel weer zo is, is dat als ik nu bijvoorbeeld zoek op mijn naam ik allemaal kleine mededelingen topics tegenkom. Stel dat dat gewoon 1 doorlopend topic zou zijn, dan kom je die niet snel veel keer meer tegen in de search.
dat soort topics zijn dus gewoon prima om door te gebruiken ipv steeds een nieuwe te maken, daar gaan die topics gewoon te snel voor imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Niet online

Opi

Erkens schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 10:47:
[...]

dat soort topics zijn dus gewoon prima om door te gebruiken ipv steeds een nieuwe te maken, daar gaan die topics gewoon te snel voor imo
Ik vind dus van niet en wel om de reden die ik eerder aanvoerde. Stel dat je een keer een post zou maken dan zou dat de rest van de tijd in je posthistory blijven staan. Er hoeven maar 5 van zulke topics te zijn en ze staan constant tussen de andere topics waar je nog wel in geïnteresseerd bent. Wanneer je altijd in die topics reageert is er inderdaad niets mis mee. Maar voor sommigen zijn er fasen in hun gedrag; de ene keer vind je een bepaald topic geweldig, maar een aantal weken of maanden later vind je er geen klap meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

True, maar dan heb je gewoon maar pech en negeer je die topics gewoon in je history.
Wellicht zou het handig zijn als er een soort van filter kan komen op topic niveau in die history, of dat je net als met AT je een forum filter kan toepassen op je eigen history, immers dergelijke topics bevinden zich toch altijd in de HK etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Erkens schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 12:25:
True, maar dan heb je gewoon maar pech en negeer je die topics gewoon in je history.
Wellicht zou het handig zijn als er een soort van filter kan komen op topic niveau in die history, of dat je net als met AT je een forum filter kan toepassen op je eigen history, immers dergelijke topics bevinden zich toch altijd in de HK etc
Nou, als ex-meubel irriteer ik me persoonlijk toch wel aan die "dagen"-topics die steeds voorbij komen in mijn posthistory, terwijl ik er al zeker 2 maanden niet meer in gereageerd heb. :P

Vandaar dat ik je filteroplossing wel leuk zou vinden...misschien een leuke nieuwe feat? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Niet online

Opi

-NMe- schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 13:56:
Vandaar dat ik je filteroplossing wel leuk zou vinden...misschien een leuke nieuwe feat? :P
Deze is al vele malen voorgesteld, maar zou in de praktijk moeilijk te verwezelijken zijn (o.a. serverload). Het sluiten van een topic na 1000 replies blijf ik, althans in de fora en topics waarin ik post en de praktische problemen van het voorgestelde in acht nemende, de beste oplossting vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

OpifexMaximus schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 14:13:
Deze is al vele malen voorgesteld, maar zou in de praktijk moeilijk te verwezelijken zijn (o.a. serverload). Het sluiten van een topic na 1000 replies blijf ik, althans in de fora en topics waarin ik post en de praktische problemen van het voorgestelde in acht nemende, de beste oplossting vinden.
Persoonlijk kan ik me niet voorstellen hoe zo'n filter in de AT wel te regelen is, maar in je post history niet vanwege server load, maar ok, ik ben natuurlijk niet zo goed met PHP als bijvoorbeeld chem. :P Het sluiten van topics na 1000 replies is dan inderdaad een goed alternatief w.m.b. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winnetou
  • Niet online
Elite_Dead schreef op maandag 02 mei 2005 @ 22:39:
Wat ik erg vervelend vind van meerdere delen is dat het een stuk meer gedoe is om binnen dat topic te zoeken. Als het gewoon door loopt kan je in een keer alles doorzoeken, maar als je meerdere delen hebt moet je die zoekopdracht in elk deel apart uitvoeren.
Maar aan de andere kant kunt je bij serieuze topics soms juist wel handiger zoeken in losse delen. Stel dat je zoekt op 'tft modden' en dat komt maar in 1 deeltje voor, dan hoef je dus niet al die andere delen te lezen/doorzoeken. In andere gevallen kan het juist weer wel handig zijn, maar opzich vind ik het zo wel goed werken.

Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

-NMe- schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 14:16:
[...]

Persoonlijk kan ik me niet voorstellen hoe zo'n filter in de AT wel te regelen is, maar in je post history niet vanwege server load,
Andere join, AT is een positief filter op fora en daarmee een simpele inner join. Een negatief filter op topics zou a) enorm uit de klauwen lopen met mensen die 1000 topics erop zetten en b) is alleen uit te voeren met een WHERE NOT IN (...) clause, die needless to say extreem veel trager is dan een inner join :)

Ik wil overigens die dagentopics wel een keer op slot knallen, eens in de zoveel tijd opschonen lijkt me wat dat betreft een beter argument dan X replies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

curry684 schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 15:00:
Ik wil overigens die dagentopics wel een keer op slot knallen, eens in de zoveel tijd opschonen lijkt me wat dat betreft een beter argument dan X replies :)
* NMe hugs curry. :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Niet online

Opi

* Opi doet mee! \o/ Grouphug. \o/ :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Niet online
[...]

Andere join, AT is een positief filter op fora en daarmee een simpele inner join. Een negatief filter op topics zou a) enorm uit de klauwen lopen met mensen die 1000 topics erop zetten en b) is alleen uit te voeren met een WHERE NOT IN (...) clause, die needless to say extreem veel trager is dan een inner join :)

Topics die je uit je AT wilt hebben in een tabel gooien, outer joinen met de posthitory en alleen topics in je posthistory laten zien WHERE nieuwetabel IS NULL.

Volgens mij zou dat mee moeten vallen qua load, en ik zou het een erg mooie feature vinden. Ik heb wel topics waar ik eenmalig in gereageerd heb en die ik nog wel steeds in m'n posthistory zie.

wel minder nu zag ik, bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André

André

Analytics dude

[...]
curry, goed bezig, en maak nu gewoon 1 dagtopic ipv dat er straks weer 6 zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

André schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 15:58:
[...]

curry, goed bezig, en maak nu gewoon 1 dagtopic ipv dat er straks weer 6 zijn ;)
liever niet, dan heb je helemaal geen overzicht meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André

André

Analytics dude

Erkens schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 15:59:
[...]

en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarzan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-09 19:24
Ik denk dat het probleem van de meesten mensen niet de grootte van het topic is, want er zijn tegenwoordig voldoende mogelijkheden om in een topic te zoeken.

Ik denk dat de snelheid van een topic bepalend moet zijn voor het moment dat deze gesloten word, om zo te voorkomen dat topics steeds weer terug komen in de posthistory.

Een topic die binnen een paar dagen een paar duizend posts opleverd mag best heel groot worden. Vervelender is een topic waar zo nu en dan in gepost word, en die vervolgens een paar weken in je posthistory blijft hangen. Mischien een idee om niet naar de hoeveelheid posts te kijken in een topic, maar naar de postfrequentie.

..:: ::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Douwe Jan schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 16:42:
Een topic die binnen een paar dagen een paar duizend posts opleverd mag best heel groot worden. Vervelender is een topic waar zo nu en dan in gepost word, en die vervolgens een paar weken in je posthistory blijft hangen. Mischien een idee om niet naar de hoeveelheid posts te kijken in een topic, maar naar de postfrequentie.
Eensch :)

Gewoon slotje als het al een paar maanden doortrekt en een hoop posts erin zitten, houdt het bij iedereen schoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Niet online
Erkens schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 15:59:
[...]

Overzicht? Wat voor overzicht heb je nu nodig in die slowchat topics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[afbeelding]

Ik heb er gewoon een pull-down-menu achterstaan, scheelt ruimte, en is net zo handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-09 14:54

r0b

Toevallig dat ik net deze tegen kwam: 10 mbit bij casema :-)
Inmiddels 1026 posts. Ik heb één of twee-maal in dit topic gereageerd, aangezien ik hetzelfde modem heb als de Casema gebruikers. Zelf heb ik @Home.
Toch komt constant dit topic weer naar boven, ik hoopte dus al dat dit topic bij 1000 posts gesloten zou worden.
Stel, dat dit niet gebeurt. Dan zou ik dus constant met een voor mij oninteressant topic in mijn post history zitten, waar ik niks aan heb. (Ik heb immers geen Casema)

offtopic:
Ik neem aan dat er nog een deel 2 van dit topic komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Sorry hoor, maar in mijn ogen is dat de bedoeling van een posthistory: alle topics waarin je gereageerd hebt op volgorde van de laatste reactie. Niet het grote history-van-alle-topics-waarin-ik-gereageerd-heb-en-die-ik-terug-wil-zien-filter, maar gewoonweg alle topics. Als je dat andere zonodig wilt, waarom maak je dan niet voor de echt intressante dingen bookmarks? Sowieso kan je tegenwoordig je posthistory al sorteren op jouw laatste reactie in het topic, dus het hele 'probleem' zie ik niet echt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

het nadeel van bookmarks is dat je het topic kwijtraakt als er weer een nieuw deel komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Dat gebeurt ook met je posthistory. Immers, dan heb je er nog niet in gereageerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

true, dat is ook een groot nadeel van het sluiten van dergelijke topics wat ik al eerder aanhaalde hier :)
Pagina: 1