Gasten,
ik ben me hier vreselijk over op aan het winden
ik heb gister ffdshow geinstalleerd om mijn systeem, omdat ik met xvid en virtualdub aan het spelen was, om het beeld wat vloeiender te krijgen. Maar na een reboot met ffdshow geinstalleerd heb ik ineens geen geluid meer op mijn pc! Hij geeft werkelijk geen kik! Een mp3 niet, een dvd niet, een audio cd niet.... wtf?
Geprobeerd: Alle audiocodecs eraf, ffdshow eraf, ffdshow er weer op... maar het werkt allemaal niet... Ook de VLC media player werkt niet. Ik heb SA FAQ: multimedia natuurlijk gelezen
wtf is hier aan de hand?
Ohja en het moet niet gezocht worden met dingen als: volumeregeling per ongeluk op dempen gezet... Ik heb ook al een koptelefoon geprobeerd.
edit: ach <censuur>: er stond een instelling in de realtek audio dinges niet goed... jah daar kijk ik ook nooit naar
... dat moet gewoon werken zonder gezeik... hij heeft zn luidsprekers opnieuw moeten herkennen... echter geen idee waarom
ik ben me hier vreselijk over op aan het winden
Geprobeerd: Alle audiocodecs eraf, ffdshow eraf, ffdshow er weer op... maar het werkt allemaal niet... Ook de VLC media player werkt niet. Ik heb SA FAQ: multimedia natuurlijk gelezen
wtf is hier aan de hand?
Ohja en het moet niet gezocht worden met dingen als: volumeregeling per ongeluk op dempen gezet... Ik heb ook al een koptelefoon geprobeerd.
edit: ach <censuur>: er stond een instelling in de realtek audio dinges niet goed... jah daar kijk ik ook nooit naar
[ Voor 15% gewijzigd door stefan001 op 02-05-2005 19:53 . Reden: probleem opgelost >_> ]