Toon posts:

[LiveStream] Nummers opslaan?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb weer eens een probleempje, alleen weet weer totaal neit in welk subforum het thuishoort. Sorry alvast als het weer eens in de verkeerde is gekomen. Ik heb ook geen idee of zoiets bestaat?

Ik luister op dit moment naar een liveradio station, in mijn Winamp. Winamp laat keurig zien welke nummers er worden gedraaid, maar nu vroeg ik me af of er soms een programmatje was waarmee ik elk nummer dat voorbij kwam kan opslaan. Zodat je kunt zien wat er (op een avond) gedraaid is Heeft iemand misschien zoiets, of zoekt iemand hetzelfde?

Dankje :)

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Misschien met streamripper?

Verwijderd

Topicstarter
Oh ja dat heb ik vergeten te vermelden: Met een streamripper rip je de hele radiouitzending, maar daar zitten ook alle jingles enzo tussendoor en die wil ik er graag tussenuit hebben zonder teveel te hoeven knippen.

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik denk dat je dat niet kan voorkomen. Een programma kan moeilijk verschil maken tussen reclame en liedjes.

Verwijderd

Topicstarter
Nee kijk: In winamp verandert hij automatisch naar het nummer dat er op dat moment gedraait wordt, dus het moet volgens mij wel mogelijk zijn om ergens die nummers uit te lezen en op te slaan?