Toon posts:

half life 2 duplicate key

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus net windows opnieuw geinstalleerd, en daarmee dus ook half life 2, nu probeerde ik dus CSS te spelen, maar gaat steam bleren dat hij nog geen key heeft, ok, dus ik key ingevoerd, zegtie duplicate key, terwijl ik m gewoon met dezelfde steamaccount registreer. Weet iemand een oplossing?

Gr. Jan

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-11 23:48
Als je al een account bij steam hebt en je gebruikt dezelfde account weer om in te loggen lijkt het me dat je gewoon weer CSS moet kunnen spelen?
Heb je al op de steam support pagina of de steamfora rondgekeken wat eventueel het probleem zou kunnen zijn?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik kreeg zelfs een autogenerated mailtje waarin stond dat ik een ongeregistreerde key moest gebruiken om steam te registreren. Ik snap er geen bal van.

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 19:27:
Ik heb dus net windows opnieuw geinstalleerd, en daarmee dus ook half life 2, nu probeerde ik dus CSS te spelen, maar gaat steam bleren dat hij nog geen key heeft, ok, dus ik key ingevoerd, zegtie duplicate key, terwijl ik m gewoon met dezelfde steamaccount registreer. Weet iemand een oplossing?

Gr. Jan
Je hoeft alleen maar in te loggen als je al een account hebt. Opnieuw registreren is dan niet meer nodig. :)

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Je key is gekoppeld aan je Steam account. Je hoeft het verder nooit meer de key in te voeren :)

Verwijderd

Topicstarter
Jongens,

bedankt...het klopte wat jullie zeiden, ik was ingelogd met de gebruikersnaam die ik gemaakt had toen ik nog illegaal css speelde. :P

Bedankt in ieder geval.

Gr. Jan
Pagina: 1