Ik ga mijn sockets vandaag 'vullen' met vaseline, omdat ik de laatste keer dattik alleen schuimrubber gebruikte nogal wat troubles kreeg... (dus ook onder de sockets, niet alleen in het midden) en de rest wordt gekit en daarna waarschijnlijk ook nog in het purschuim ofzo gezet...
heeft iemand nog strakke oplossingen bedacht?
ik gebruik 2 3dcool koperen waterblokken, gepolijst, 2 80W peltiers (ICE71) en 2 zilveren coldplates van 3mm... op een BP6 met 2 celeron 433's
ok en nu niet gaan zeuren 'koop gewoon een duron, die zijn sneller' want het gaat me om het feit dattik die celerons op 650 wil, eventueel hoger, niet dattik er zoveel mogelijk DPC mee kan helpen ofzo. bovendien is dit een test voor mijn geplande dual palomino/morgan setup tegen q2/q3 2001.
heeft iemand nog strakke oplossingen bedacht?
ik gebruik 2 3dcool koperen waterblokken, gepolijst, 2 80W peltiers (ICE71) en 2 zilveren coldplates van 3mm... op een BP6 met 2 celeron 433's
ok en nu niet gaan zeuren 'koop gewoon een duron, die zijn sneller' want het gaat me om het feit dattik die celerons op 650 wil, eventueel hoger, niet dattik er zoveel mogelijk DPC mee kan helpen ofzo. bovendien is dit een test voor mijn geplande dual palomino/morgan setup tegen q2/q3 2001.
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV