Toon posts:

[Apple Store] Aanbiedingen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom regelmatig langs op de applestore, maar waar vele webstores een aanbiedingen/opruimingen hoek hebben, zie ik deze op de applestore site niet. Kijk ik eroverheen of is er een soort 'koopjeshoek'? Wat zijn anders goede en betrouwbare sites met apple *aanbiedingen*. Gewone prijzen staan op meer dan genoeg sites en ik ben echt op zoek naar een opruim/ex demo exemplaar. Dit om de prijs voor deze student te drukken.

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 17:46

Piggen

Lekker bakkie

Apple doet echt niet aan koopjes en aanbiedingen, geloof ik.
Voor demo's en opruimexemplaren zul je wat rond moeten bellen naar Apple dealers.

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:59
In amerika doen ze dat overigens wel...

• Plecky
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Op de site van MacHouse staan soms aanbiedingen en MacHouse Woerden heeft heeft soms ex-demo exemplaren staan.

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-02 13:45
Laatst was er nog een iBook aanbieding bij de Bijenkorf, maar ik denk niet dat de Apple Store zelf aan aanbiedingen doet. Misschien de retailers wel, maar op een of andere manier heb ik het gevoel dat er weinig marge op de Apple producten zit voor de retailers, dus zal dat voor hun ook lastig zijn. Ze moeten immers de prijzen van de Apple Store redelijk nastreven terwijl zij met veel meer kosten zitten zoals huur van het pand, personeel noem maar op.

Edit: zoals vermeld door Plecky doet MacHouse nu de iBooks in de aanbieding.. dat doen ze vast en zeker om snel nog de laatste voorraad te verkopen want die zien ook wel dat er updates aan staan te komen.

[ Voor 19% gewijzigd door HyperioN op 02-05-2005 19:25 ]

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 10:27

Nietzman

Woei!

Apple verkoopt wel refurbished producten.

Ik weet alleen niet of die store ook voor ons Nederlanders beschikbaar is.
Pagina: 1