Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] geregistreerde e-mailadres bij banmelding

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• coubertin119
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-11 14:36
Die geweldige moto-moi had samen met gorgi_19 het plan opgevat me te tempbannen, en zodoende heb ik een tijdje naar die banmelding gekeken en het bleek dat je dan mail moet krijgen. Dus ik lekker refreshen op m'n Gmail, in de veronderstelling dat ik al m'n registraties daar al op had gezet. Na 5 minuten vruchteloos m'n F5 knop zitten vernielen vroeg ik aan gorgi_19 wélk adres nu eigenlijk mijn geregistreerde adres is, bleek het dus een ander te zijn.

Nu is mijn kleine edoch vrij nuttige (lijkt mij) featurerequest, laat gewoon dat geregistreerde adres zien op de tempbanpagina :).

Skat! Skat! Skat!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

En waarom moet dat dan? Als jij je e-mail adres verandert, hoe moeten wij dan weten dat jouw oude registratie e-mail adres nog bestaat 8)7

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Volgens mij snap je het niet Atlas, het gebeurt vaak genoeg dat mensen meerdere adressen hebben en denken dat ze hun email-adres @ got ook hebben gewijzigd wat later niet zo blijkt te zijn.

Als bij deze melding dus het email-adres wordt weergegeven, weet de gebannde persoon in ieder geval waar hij de email moet zoeken, of dat hij gelijk naar gathering@t.net moet mailen om te melden dat zijn adres is gewijzigd :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dit lijkt me eigenlijk wel een goed plan. Ik heb deze week al 2 of 3 mensen gezien die boos waren over een ban waar ze niks vanaf wisten, omdat het emailadres niet overeen kwam met het adres dat ze nu gebruiken.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:00

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Inderdaad nuttig en volgens mij een kleine aanpassing (je hebt het e-mail adres toch al bij de hand).

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:33

SmartDoDo

Woeptiedoe

-NMe- schreef op maandag 02 mei 2005 @ 18:36:
Ik heb deze week al 2 of 3 mensen gezien die boos waren over een ban waar ze niks vanaf wisten, omdat het emailadres niet overeen kwam met het adres dat ze nu gebruiken.
Hoewel de feature op zich prima lijkt zou ik dat toch eigen schuld, dikke bult noemen ;)

• Freee!!
  • Laatst online: 20:00

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Eigen schuld dikke bult is zonder meer waar, maar als dat nou eenvoudig te voorkomen is, lijkt het me handiger om dat wel te doen.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

SmartDoDo schreef op maandag 02 mei 2005 @ 19:00:
Hoewel de feature op zich prima lijkt zou ik dat toch eigen schuld, dikke bult noemen ;)
Die eigen schuld, dikke bult krijgen wij als crew (en dan met name het DT) anders wel op ons brood. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Waarom niet gewoon het mailtje tonen? Iets in de trant van "Het volgende is je toegestuurd (...)"

[ Voor 7% gewijzigd door Glimi op 04-05-2005 22:39 ]

• moto-moi

moto-moi

Glimi schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 22:39:
Waarom niet gewoon het mailtje tonen? Iets in de trant van "Het volgende is je toegestuurd (...)"
Omdat dat technisch gezien niet zo makkelijk is, iets wat jij toch zou moeten weten ;)

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
moto-moi schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 22:42:
Omdat dat technisch gezien niet zo makkelijk is, iets wat jij toch zou moeten weten ;)
Ik zou het ff niet weten waarom, maar als jij het zegt zal het wel :)
[edit] ach, er is geen koppeling tussen de banning en de note en als je gewoon de laatste note laat zien krijg je pas echte shit ja :D

[ Voor 29% gewijzigd door Glimi op 04-05-2005 23:01 . Reden: Wat mooier Nederlansch ]

• moto-moi

moto-moi

Glimi schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 22:59:
Ik zou het ff niet weten waarom, maar als jij het zegt zal het wel :)
[edit] ach, er is geen koppeling tussen de banning en de note en als je gewoon de laatste note laat zien krijg je pas echte shit ja :D
Juistem ;)
Not an option dus :)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Evenwel is het niet lastig om te vermelden op welk adres de mail is toegestuurd; en dat scheelt ook al best veel problemen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

In principe is het theoretisch mogelijk om een banmail naar een ander adres dan het ingevulde adres te sturen maar dat zal niet gebeuren. Het huidige adres laten zien zou inderdaad zeker een aanvulling zijn ja.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• r0b
  • Laatst online: 26-10 09:42

r0b

moto-moi schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 23:07:
[...]

Juistem ;)
Not an option dus :)
Overruled een PM (dus geen note) het ban scherm niet dan?
(Ik ben opgevoed met de GoT-gedachte "PM über alles!", vandaar dat ik me dit zo afvroeg.)

offtopic:
Ik ben overigens niet beschikbaar om dit proefondervindelijk uit te vinden. O-)

[ Voor 26% gewijzigd door r0b op 13-05-2005 09:29 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

r0b schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 09:28:
[...]

Overruled een PM (dus geen note) het ban scherm niet dan?
(Ik ben opgevoed met de GoT-gedachte "PM über alles!", vandaar dat ik me dit zo afvroeg.)

offtopic:
Ik ben overigens niet beschikbaar om dit proefondervindelijk uit te vinden. O-)
Dat heeft niets te maken met het probleem dat moto-moi duidelijk maakt

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Spider.007 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 10:00:
[...]Dat heeft niets te maken met het probleem dat moto-moi duidelijk maakt
Maar wel met een mogelijke oplossing? Of in het ban-creeer versie een message-mogelijkheid invullen waar standaard het standaard mailadres en een tekstje in staat?

DM!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38

crisp

Devver

Pixelated

Ik zal eens kijken of er een mogelijkheid is om het huidige email adres bij de banmelding te tonen...

Intentionally left blank

• r0b
  • Laatst online: 26-10 09:42

r0b

JHS schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 12:26:
[...]
Maar wel met een mogelijke oplossing? Of in het ban-creeer versie een message-mogelijkheid invullen waar standaard het standaard mailadres en een tekstje in staat?
Exact, daarom zei ik het. :)
Dus: spot stoute user -> ban user -> maak note -> stuur e-mail -> stuur PM met ban reden. -> User leest de PM, en zodra hij dit wegklikt krijg hij het bekende 'Je bent gebanned, voor altijd.' scherm.

Zoiets in ieder geval .. :)

[ Voor 5% gewijzigd door r0b op 13-05-2005 15:14 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38

crisp

Devver

Pixelated

done

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.