You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.
Ik heb hem geïnstalleerd maar hij kan mijn 2de monitor niet vinden
ik kan nergens een 2de scherm aanzetten ofzo, terwijl ik hem met de Nvidia driver wel gewoon kan clonen
ik kan nergens een 2de scherm aanzetten ofzo, terwijl ik hem met de Nvidia driver wel gewoon kan clonen
You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.
ik kan kiezen bij Geavanceerd van de beeldschermeigenschappen'> instellingen nView...
of lees ik het verkeerd?
of lees ik het verkeerd?
dit probleem had ik eerst ook. je bedoeld dat je eigenlijk 2 aparte beeldschermen hebt waar je wel met je muis van het ene beeldscherm naar de andere kan, maar dat je geen startbalk op je 2e hebt.
deze optie heet dubbelbeeld (dualview)
op je primary beeldscherm heb je dan startbalk en al je icoontjes en op je secondary standaard nix. je kunt allebij de beeldschermen op hun eigen resolutie laten draaien enz.
als het goed is heb je rechtsonder een nvidia logotje staan. moet je met rechts op klikke, en dan beeldscherm 1 of 2 -> nview-beeldscherminstellingen -> dubbelbeeld (dualview)
deze optie heet dubbelbeeld (dualview)
op je primary beeldscherm heb je dan startbalk en al je icoontjes en op je secondary standaard nix. je kunt allebij de beeldschermen op hun eigen resolutie laten draaien enz.
als het goed is heb je rechtsonder een nvidia logotje staan. moet je met rechts op klikke, en dan beeldscherm 1 of 2 -> nview-beeldscherminstellingen -> dubbelbeeld (dualview)
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
Bedankt
i.c.m. Ultramon is het nu gelukt!
ik ga meteen beginnen aan een mooie Samurize config
i.c.m. Ultramon is het nu gelukt!
ik ga meteen beginnen aan een mooie Samurize config
Pagina: 1