[Dual monitor] Stretch probleem

Pagina: 1
Acties:

• Acid_Schnitzel
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:01
Ik heb sinds vandaag een 21" scherm en een 17" naast elkaar staan, nu wil ik wel op de 21" gewoon normaal werken, en dan op de 17" een mooie Samurize config maken.

Nu komt het probleem, ik heb een Nvidia GeForce 4 Ti4600 kaart met de laatste drivers, en deze geeft alleen de optie om het beeld te clonen of te stretchen, en dat is nu net niet de bedoeling, maar gewoon dat mijn 21" scherm normaal blijft net als dat je slechts 1 scherm hebt, en op de 17" staat standaard helemaal NIKS, ook geen startbalk ofzo, maar hij rekt dus altijd alles uit (desktop, startbalk etc.)

Ik heb nu ook Powerstrip geprobeerd maar hier kan ik de goede optie helemaal niet in vinden, dus dat valt ook af...

Ik heb gegoogled, maar dan kan ik alleen dingen vinden zoals externe desktops etc, daar kom ik dus ook niet verder mee.

Alvast bedankt :)

You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-08 16:32

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Wat jij zoekt is Ultramon :)

[ Voor 49% gewijzigd door Chiron op 02-05-2005 18:26 ]

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Acid_Schnitzel
Ik heb hem geïnstalleerd maar hij kan mijn 2de monitor niet vinden :/

ik kan nergens een 2de scherm aanzetten ofzo, terwijl ik hem met de Nvidia driver wel gewoon kan clonen

You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.

• Ewald !
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
ik kan kiezen bij Geavanceerd van de beeldschermeigenschappen'> instellingen nView...
of lees ik het verkeerd?

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-08 13:31
dit probleem had ik eerst ook. je bedoeld dat je eigenlijk 2 aparte beeldschermen hebt waar je wel met je muis van het ene beeldscherm naar de andere kan, maar dat je geen startbalk op je 2e hebt.

deze optie heet dubbelbeeld (dualview)

op je primary beeldscherm heb je dan startbalk en al je icoontjes en op je secondary standaard nix. je kunt allebij de beeldschermen op hun eigen resolutie laten draaien enz.

als het goed is heb je rechtsonder een nvidia logotje staan. moet je met rechts op klikke, en dan beeldscherm 1 of 2 -> nview-beeldscherminstellingen -> dubbelbeeld (dualview)

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

• Acid_Schnitzel
Bedankt _/-\o_

i.c.m. Ultramon is het nu gelukt!

ik ga meteen beginnen aan een mooie Samurize config :D

Pagina: 1