Ik heb deze TV een tijd geleden gekocht en was van plan om een Dolby Surround set hierop aan te sluiten. Het betreft hier de volgende dolby surround set:
Medion AG
MD 4890 5.1 Subwoofersysteem
5.1 kanaal Performance versterker met Dolby Surround decoder,subwoofer 1 x 200 Watt PMPO, Front-, Rear- en Center-luidsprekers ieder 100 Watt PMPO
Aan te sluiten op DVD-spelers, HiFi videorecorders en stereo TV sets
5.1 kanaal Performance versterker met Dolby Surround decoder
Peak Music Performance Output
Subwoofer 1 x 200 Watt PMPO
Front-, Rear- en Center-luidsprekers ieder 100 Watt PMPO
Subwoofer geïntegreerd in de versterker
Luidsprekertestfunctie
IR sensor in Center-luidspreker
LED display voor volumeweergave
Netspanning 230V ~ 50Hz
Aansluitingen
5.1 kanaal audio ingang (cinch)
TV ingang (cinch)
Aux ingang (cinch)
Nou had ik de vraag of het wel mogelijk is om deze hier op aan te sluiten. De TV heeft wel het Dolby Surround teken voorop staan, en heeft een Digital Audio Out ( ook gewone audio out ). Ik denk dat er hier wel wat volk is die weet of het kan of niet, want ik had nog gemaild naar Medion, maar die wisten het zo niet, aangezien het afhing van de TV. Misschien dat een van jullie zo weet, zodat ik niet weer 3 dagen hoef te wachten op antwoord
Medion AG
MD 4890 5.1 Subwoofersysteem
5.1 kanaal Performance versterker met Dolby Surround decoder,subwoofer 1 x 200 Watt PMPO, Front-, Rear- en Center-luidsprekers ieder 100 Watt PMPO
Aan te sluiten op DVD-spelers, HiFi videorecorders en stereo TV sets
5.1 kanaal Performance versterker met Dolby Surround decoder
Peak Music Performance Output
Subwoofer 1 x 200 Watt PMPO
Front-, Rear- en Center-luidsprekers ieder 100 Watt PMPO
Subwoofer geïntegreerd in de versterker
Luidsprekertestfunctie
IR sensor in Center-luidspreker
LED display voor volumeweergave
Netspanning 230V ~ 50Hz
Aansluitingen
5.1 kanaal audio ingang (cinch)
TV ingang (cinch)
Aux ingang (cinch)
Nou had ik de vraag of het wel mogelijk is om deze hier op aan te sluiten. De TV heeft wel het Dolby Surround teken voorop staan, en heeft een Digital Audio Out ( ook gewone audio out ). Ik denk dat er hier wel wat volk is die weet of het kan of niet, want ik had nog gemaild naar Medion, maar die wisten het zo niet, aangezien het afhing van de TV. Misschien dat een van jullie zo weet, zodat ik niet weer 3 dagen hoef te wachten op antwoord
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2005 17:47 ]