Hoi Mensen,
ik heb een probleempje met mijn pc.
Ik werk al meer dan een jaar met deze config en heb nooit problemen.
Maar tegenwoordig hapert mijn systeem bij het afspelen van mp3 of films (bij andere toepassingen merk ik het niet).
Config:
P4 intel 2,29 ghz
Asus p4B533 Mobo
2 x 256 MB pc2100 DDR
Een tijdje terug heb ik van een vriend een 512 pc 2700 DDR lat gekregen en deze erbij gezet.
Verder heb ik de IoPageLockLimit veranderd met TweakXP. Ik kan me herinneren dat hierna de problemen kwamen.
Ik heb dit inmiddels allemaal weer terug gezet, maar de haperingen blijven.
Meestal als ik een reboot heb gedaan is het even weg, maar als ik mijn systeem zwaar belast heb, en daarna ga testen (dus mp3 luisteren), zijn de haperingen weer aanwezig.
Ik heb ook een memtest gedaan en er waren geen errors.
Ook heb ik een performance test gedaan, maar deze waren positief.
Nu is mijn vraag :
Zijn dit hardware problemen of is dit op te lossen door instellingen te veranderen?
Jullie een idee?
ik heb een probleempje met mijn pc.
Ik werk al meer dan een jaar met deze config en heb nooit problemen.
Maar tegenwoordig hapert mijn systeem bij het afspelen van mp3 of films (bij andere toepassingen merk ik het niet).
Config:
P4 intel 2,29 ghz
Asus p4B533 Mobo
2 x 256 MB pc2100 DDR
Een tijdje terug heb ik van een vriend een 512 pc 2700 DDR lat gekregen en deze erbij gezet.
Verder heb ik de IoPageLockLimit veranderd met TweakXP. Ik kan me herinneren dat hierna de problemen kwamen.
Ik heb dit inmiddels allemaal weer terug gezet, maar de haperingen blijven.
Meestal als ik een reboot heb gedaan is het even weg, maar als ik mijn systeem zwaar belast heb, en daarna ga testen (dus mp3 luisteren), zijn de haperingen weer aanwezig.
Ik heb ook een memtest gedaan en er waren geen errors.
Ook heb ik een performance test gedaan, maar deze waren positief.
Nu is mijn vraag :
Zijn dit hardware problemen of is dit op te lossen door instellingen te veranderen?
Jullie een idee?