Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

msn spam/virus picture uploads??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik krijg sinds een paar weken van verschillende mensen soms een message via MSN

het ziet er als volgs uit:

XK@10 - zegt:
hey is that your picture on this site?
- XK@10 - zegt:
weg'mijn email adres"

het wordt niet door de persoon zelf gestuurd.
maar hij ziet wel dat het verzonden is als hij een gesprek met mij aangaat. ik heb het voor de rest de link nog niet geopent.
de persoon die het stuurde, meldde mij dat hij het ook al van een andere persoon had gekregen uit zijn lijst ( die ook in mijn lijst staat, maar heb die message niet van hem gehad ) maar hij heeft het nooit geopent en toch wordt het verzonden via zijn Msn.

[ Voor 6% gewijzigd door pasta op 02-05-2005 16:26 ]

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Is idd een soort virus.. Heb ook al vaak zon berichtje gehad van anderen. Geloof dat het niet erg schadelijk was, voor het geval je het binnengehaald hebt
maar zeker weten doe ik het niet.

"It's about time you showed up Fox!"

• 0xDEADBEEF
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Waarschijnlijk bedoel je dit: [rml][ Msn]Lol You'll like this[/rml] ?

[ Voor 24% gewijzigd door 0xDEADBEEF op 02-05-2005 16:29 ]

"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Vond het wel een grappige variant toen ik hem tegenkwam. Staat een scriptje op die site die automatisch een bestandje genereert met jouw@email.com. .com is dus de extentie. Best slim bedacht, en genoeg msn dozen trappen erin.

En diegene die het stuurde heeft het 100% zeker wel een keer geopend ;)

[ Voor 15% gewijzigd door sdomburg op 02-05-2005 16:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
nou hij zegt van niet, dus beetje vreemd, maar als hij zijn pc online laat scannen bij symantec zou er dan iets te zien moeten zijn??

of heeft dat helemaal geen zin?

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:13

GVR

Hij heeft hem wel degelijk geopend anders kan dit nooit vanuit hem naar jou zijn doorgestuurd

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Ik heb even de test gewaagd, zodra ik het bestand download begint KAV 5.0.227, met extended bases en RealTime protection op maximum meteen te klagen dat het een 'Backdoor.Win32.Agobot.aby' is. :) Google biedt alleen 2 reports over virusupdates. Het bestand kon gewoon verwijderd worden door KAV. :)

Signature

Verwijderd

Topicstarter
thanx ik ga het gelijk uitproberen bij hem
Pagina: 1