Asus a7v of MSI k7tPro2-A kopen?

Pagina: 1
Acties:

• bakboord1
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2025

bakboord1

No. 1 of the eight.

Topicstarter
Ik was overstag voor een Asus maar de MSI biedt lijkt mij hetzelfde voor honderd piek minder of mis ik hier iets.
Hoe lekker loopt de MSI eigenlijk of is de Asus gewoon beter.

Abit KT7A, 700@5.5*150@1,75V, 512 Mb, TNT2 M64 32MB AGP, Terratec DMX x-fire1024, Iiyama VM 452

Verwijderd

ik zou voor de msi gaan :9. ik heb er zelf ook 1 en het draait perfect!! de enigste problemen die je soms tegen komt bij dit bordje zijn probz met het geluid. Dit in tegenstelling tot de A7V waarbij je een waslijst aan problemen hebt(vooral bij meerdere PCI kaarten). ik moet wel erbij zeggen dat een A7V iets sneller is maar wel weer minder stabiel (spreek uit ervaring).

>:)

• Lord Maximus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09-08 09:57
Ik zou in dit geval ook gaan voor de Msi K7T-Pro2A.

OK ASUS is dan mischien wel een "beter" merk.
Maar de K7T-Pro2A is voorzien van de nieuwe 686B Southbridge, wat toch zorgt voor een flinke prestatie verbetering op het IDE/UDMA vlak.
De "gevoelsmatige snelheid" Dus de snelheid waarmee OS'en Applicaties & Games starten ligt bij het Msi bord hoger. :)

• dajuan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-08 10:35
ten eerste UTFS damnit....

maar ik zou voor de asus a7v gaan....:):):):)

Verwijderd

Op woensdag 10 januari 2001 17:45 schreef Juan het volgende:
ten eerste UTFS damnit....

maar ik zou voor de asus a7v gaan....:):):):)
heb je daar nog argumenten voor??????
of ben je maar wat aan het lullen?? :)

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Ik heb de Asus A7Pro dit is de nieuwe versie van de A7V en het is echt een vet kewl bord ennuh hij is ook nog 70 piek goedkoper :)

Alle proemn in n drek

Verwijderd

Op woensdag 10 januari 2001 17:49 schreef Bierkameel het volgende:
Ik heb de Asus A7Pro dit is de nieuwe versie van de A7V en het is echt een vet kewl bord ennuh hij is ook nog 70 piek goedkoper :)
hij is 70 piek goedkoper als de A7V maar niet als de MSI :)

• dajuan
  • Laatst online: 27-08 10:35
Op woensdag 10 januari 2001 17:47 schreef Caeculus het volgende:

[..]
heb je daar nog argumenten voor??????
of ben je maar wat aan het lullen?? :)
nou ik hem dus zelf en uit revieuws die ik gelezen heb kon je zien dat die ietsje beter was de de abit kt7 en stukken beter dan die msi en ook viel stabieler dan ze allebei....:):)

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Op woensdag 10 januari 2001 17:38 schreef Caeculus het volgende:
ik zou voor de msi gaan :9. ik heb er zelf ook 1 en het draait perfect!! de enigste problemen die je soms tegen komt bij dit bordje zijn probz met het geluid. Dit in tegenstelling tot de A7V waarbij je een waslijst aan problemen hebt(vooral bij meerdere PCI kaarten). ik moet wel erbij zeggen dat een A7V iets sneller is maar wel weer minder stabiel (spreek uit ervaring).

>:)
Oh gut daar gaan we weer! (gathering.tweakers.net/showtopic/98962/1 ) Dit keer zeg ik alleen dat ik wél hele goede ervaringen met de a7v heb. :)

Verwijderd

Is dat zo is de A7pro de opvolger, als ik
naar de webside van Asus kijk zie ik bij
allebij ( nieuw ) staan.
Met als enige verschil dat de A7pro een ULTRA DMA/66 heeft en de A7V zelfs een ULTRA DMA/100. Kan het ook mishebben hoor.

Verwijderd

Juan:
Volgens alle reviews die ik gelezen heb is de MSI verreweg het stabielst, ik weet niet welke review jij dan gelezen heb maar ik zou het graag weten ;)

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Op woensdag 10 januari 2001 18:09 schreef borgqueen het volgende:
Is dat zo is de A7pro de opvolger, als ik
naar de webside van Asus kijk zie ik bij
allebij ( nieuw ) staan.
Met als enige verschil dat de A7pro een ULTRA DMA/66 heeft en de A7V zelfs een ULTRA DMA/100. Kan het ook mishebben hoor.
Nee klopt wel daarom is die ook 70 piek goedkoper maar hij heeft een nieuwere bios revisie enzo.
En hij is een paar weken geleden pas uitgekomen

Alle proemn in n drek

Verwijderd

Op woensdag 10 januari 2001 18:02 schreef tborgdorff het volgende:

[..]
Oh gut daar gaan we weer! (gathering.tweakers.net/showtopic/98962/1 ) Dit keer zeg ik alleen dat ik wél hele goede ervaringen met de a7v heb. :)
:) heel goed opgelet :) verstandig om nu niets te zeggen (niet lullig bedoeld) :) maar ik ben het wel met je eens dat er ook goede bordjes tussen zitten :)
mzzl maar weer :p

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-08 15:56

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ik heb totaal GEEN ervaring met MSI.... wel met asus... Hoewel asus me goed bevalt, raad ik je toch in zeker zin de MSI aan.... eigenlijk de A7V af.... ik heb enorm veel ellende gehad met mijn bord... en als ik kijk naar het aantal mensen met vergelijkbare problemen met de A7V....... :(
Misschien dat de nieuwere revisies beter zijn... maar dat weet ik niet... ik weet wel dat ik pas na 2 maanden m'n bord stabiel had... (rev 1.02)

• drmbs
  • Laatst online: 24-08 02:01
Gebruik zelf de MSI, totaal geen problemen mee...

Asus heb ik geen ervaringen mee...
Pagina: 1