Toon posts:

[Outlook2003] Verzonden mail blijft versturen naar CC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ruim een week geleden heb ik een e-mail verzonden via Outlook 2003. Deze was gericht naar 1 e-mailadres in het "To:" veld en naar 4 adressen in het "CC:" veld.

Het adres van "To:" heeft het mailtje maar eenmaal ontvangen, zoals het hoort.
De adressen in "CC:" krijgen elk kwartier, als Outlook gestart is, precies hetzelfde bericht (nu al ruim één week).

Bij de CC adressen waren er twee @home.nl, één @hetnet.nl en één op nog een ander domein.

Het bericht staat niet meer in de "Outbox" of bij "Sent Items".
Outlook is zo ingesteld dat er elke 5 minuten de berichten verzonden en ontvangen moeten worden.

De computer draait op Windows XP Pro, SP2, alle laatste updates. Outlook 2003 is ook voorzien van de laatste updates.
De PC is ook gescand met een virusscanner, Ad-Aware en SpyBot. Hiermee is helemaal niks gevonden op de PC.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

De vraag is: krijgen de ontvangers de email ook nog als jij je Outlook niet hebt draaien? Aangezien je zelf elke 5 minuten mail probeert te versturen en ontvangen en de recipients het elk kwartier krijgen :)

[ Voor 40% gewijzigd door BtM909 op 02-05-2005 16:14 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Ze krijgen mijn mail ook als ik outlook niet draait.

Groeten,
Adrie

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:01

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Heb je zelf een Exchange server, of gebruik je Outlook gewoon in POP/SMTP mode bij een provider? Als je mail niet meer in je uitgaande bak staat, zou je je provider er eens op aan kunnen spreken.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.