Draadloos netwerk!

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Fox|IA
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-11-2022

Fox|IA

Official Bastard

Topicstarter
Ik ben van plan om een draadloos netwerk t egaan "leggen" tussen mijn huis en het huis van een neef. Kent iemand misschien een site waar ik informatie over hardware vind die ik hiervoor nodig heb. Of weet iemand hier misshcien iets geschikts voor. De afstand is ongeveer 1 km.

Fox

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:54

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

1 km. wordt wel erg lastig, je kan wel gebruik maken van cb-bakie met packet radio of zo iets, was een paar jaar geleden in, (heeft alleen maar een transfer rate van 9600 bits of zo.

homefree van ? kan gelovig ik maar 100 meter max.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:17

Milmoor

Footsteps and pictures.

Radioverbindingen kunnen snel en betrouwbaar, mits rechtstreeks zichtsveld. Een offspin van Xs4all (dacht ik) heeft zoiets. Begint vanaf de 1500 per pc, mits je nu niet van de schrik doodgevallen bent kan ik opzoek gaan naar de juiste URL's.

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

Verwijderd

Uhm neem allebei kabel en leg dan een netwerk via inet :) Volgens mij ben je dan nog veeeeeel goedkoper uit ook.

• Roo
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Roo

He knows, you know

Wireless networking is duur maar werkt prima. De spullen van Lucent zijn erg populair bij Universiteiten (en ik kan het weten). Zie de Lucent site voor meer info:
http://www.lucent.com/wirelessnet /

Thank God for the Internet

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Maar dat gaat niet over een afstand van 1 km werken denk ik...

• hessel|IA
  • Laatst online: 05-11-2024
Er is ergens in nl. een school die op deze manier de lesrooster wijzigen door geeft (via twee schotels) was eens op tv
Wie weet meer

Grutte Pier fansels

• budi
  • Laatst online: 13:33
Ik heb eens ergens een site gezien waar ze speciale netwerkkaartjes met antennes verkochten dan kon je 2 mbit over een afstand van een paar honderd meter versturen, maar ik kan die site niet meer vinden. Ik dacht namelijk dat het www.gooiland.com was, maar nu kan ik die artikelen niet meer vinden.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Pagina: 1