Toon posts:

Openen case (geen casemodding)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb een pc tweedehands gekocht, en wil graag even binnen inkijken
Mn andere pc's heb ik zo open, maar deze stribbelt tegen.

Ten eerste is het een liggende kast en hij is twee jaar oud
Hij is van fujitsu siemens
aan allebei de zijkanten zitten een soort knoppen die je in kan drukken
het lijkt erop dat je de kap er af kunt schuiven als je die knoppen indrukt, maar het zit hartstikke vast.
Ik zie verder nergens schroefjes ofzo.

heeft iemand hier ervaring mee ?

cheers

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-02 21:56
foto?

zoek de specifieke kast op google (of G - afbeeldingen)

[ Voor 86% gewijzigd door sjongenelen op 02-05-2005 15:11 ]

you had me at EHLO

• m33p
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-02 20:21
Indrukken en omhoog tillen? Het is altijd tillen of schuiven, soms moet je gewoon wat kracht zetten :)

Verwijderd

Met je beide handen aan allebei de kanten tegelijk een klapje geven en proberen omhoog te duwen.

Verwijderd

Bij de meeste van die kasten moet je die twee knoppen indrukken en dan de kast naar voren trekken. Soms zitten er nog thumbscrews achterop.

En anders voorzichtig een schroevendraaier op de plek waar je denkt dat hij vast zit.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 15:13:
Bij de meeste van die kasten moet je die twee knoppen indrukken en dan de kast naar voren trekken. Soms zitten er nog thumbscrews achterop.

En anders voorzichtig een schroevendraaier op de plek waar je denkt dat hij vast zit.
Dus zet de kast op de achterkant (stekkers los uiteraard), dan de knoppen aan de zijkant indrukken en de buitenkant omhoog trekken. Als er niets gebeurd ook voorzichtig tegen je CDROM drukken ofzo... Zoiets moet het toch zijn.

Verwijderd

Topicstarter
yo met flink wrikken en het wegslopen van die knoppen is t gelukt :)

er moest een plintje aan de voorkant weggehaald worden en dan de behuizing naar je toe trekken vanaf de voorkant

handig dat ze t er ff op zetten ofzo :)

tnx voor reply's all
Pagina: 1