Toon posts:

[Driver] Driver Scan Prog gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik ben al tijden bezig met het zoeken naar de juiste drivers voor mijn hardware , deze zijn wel goed maar ik wil ze updaten. Ik heb zelf geen cd-roms waar de oudere drivers op staan.
Nu zag ik dat er ook zogeheete Driver Scan programmatjes zijn die dan je pc scannen en links van nieuwe drivers geven. Ik ken een site als voorbeeld http://drivershq.com maar deze kost 30 dollar, en voor 1 keertje drivers updaten heb ik echt geen 30 dollar over.. Is er een ander programma dat ik kan gebruiken voor het zoeken naar nieuwe drivers?

Verwijderd

Mischien is driveguide toolkit iets:

http://www.driverguidetoolkit.com/

• SyphOn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:33
http://www.driverguidetoolkit.com/

Gratis trial versie. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Deze site heb ik ook bezocht maar ik kon echter weinig goeds downloaden met dit aangewezen programmatje, toch bedankt...

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 12:58
Everest Home Edition (opvolger Aida) geeft je ook de nodige info.

Abort, Retry, Quake ???

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er nog andere programma's? graag hier melden aub.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 15:04:
Ik ben al tijden bezig met het zoeken naar de juiste drivers voor mijn hardware , deze zijn wel goed maar ik wil ze updaten.
Waarom updaten wat goed is?

Je kunt trouwens ook de meuktracker op de FP volgen en je per e-mail laten informeren. Wel zo makkelijk. :)
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 17:58:
Zijn er nog andere programma's? graag hier melden aub.
Ja, dat begrijpen we ook wel! Het kicken van je topic binnen 24 uur is niet toegestaan.

[ Voor 28% gewijzigd door Guardian Angel op 02-05-2005 18:11 ]

ARME AOW’er

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Dit programma is eigenlijk eerder gericht op het zoeken naar drivers van onbekende hardware maar misshien helpt het ook om van bestaande drivers updates te zoeken:
Unknown Device Identifier 4.00
Help you search for workable drivers on the Internet and contact hardware manufacturer or vender directly.

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

Verwijderd

Modbreak:Als je niet on-topic kunt reageren, reageer dan niet :/

[ Voor 84% gewijzigd door pasta op 02-05-2005 18:17 ]

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Hoi Bounty-Hunter,

Hier op GoT verwachten we toch wat eigen inzet in een topicstart. Echter kan ik dat bij jou niet ontdekken. Je zegt dat je gezocht hebt op google, maar waar heb je naar gezocht? En wat ontbreekte hier aan? Je geeft zelf 1 voorbeeld, maar het lijkt me sterk dat dat het enige is. ;) Sowieso kom ik bij [google=keep windows drivers up-to-date] op deze link uit, wat al een begin is. :)

Verder kan ik niet echt uit je topicstart halen wat je verder nog gevonden hebt, dus vandaar sluit ik het topic. :)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.