Toon posts:

Mpg naar Svcd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
K heb diverse Mpeg films met nl subs, deze wil k omzetten naar Svcd om af te spelen in de dvdspeler,
k krijg het niet voor elkaar, heb al diverse forums afgezocht en al van alles geprobeerd, waaronder te branden met Nero, tmpgenc, flaskmpeg, e.d..

Bestaat er geen tooltje voor die dit makkelijk zou kunnen omzetten bv?

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09-2025
Met nero moet het gewoon lukken hoor. Je moet geloof ik alleen wel het Nero VisionExpress pakket geinstalleerd hebben. Ik doe het namelijk zo vaak, met muziek-clips.

EDIT: Zitten de subs vast in je fillempjes? Of moet je die ook nog erbij branden... ? Daar heb ik namelijk zelf geen ervaring mee..

[ Voor 32% gewijzigd door speek1984 op 02-05-2005 15:02 ]

"It's about time you showed up Fox!"

• Stephan Oudmaijer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08-2023
vso divx2dvd... kan ook mpg aan, converten naar dvd formaat... redelijke kwaliteit ook!

Verwijderd

Topicstarter
K heb nu nero vision express geinstalleerd, zo te zien gaat t hiermee wel lukken, bedankt voor de tips jongens!

• L.N.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:29
Mocht het nog steeds niet lukken, kijk dan een op www.doom9.org....

Verwijderd

Topicstarter
Hij begon met de mpeg om te zetten, dit heeft 4,5 uur geduurd, uiteindelijk is t mislukt,
hij gaf deze log :

[10:27:15] NeroVision NeroMediaCon.dll: Set Preview Channel
[10:27:15] NeroVision NeroMediaCon.dll: CMpegMultiplexer::SetPreviewCallback
[10:27:15] NeroVision NeroMediaCon.dll: CMpegMultiplexer::Analyze preview callback
[10:27:15] NeroVision VCDEngine::MPEGConverter: converting to MPEG failed (MPEG output > CD sector num)

Kan t zijn omdat de cd-rw die erin zat nog niet gewist was, of is t een ander probleem?
Pagina: 1