verwijderde emailberichten

Pagina: 1
Acties:

• damen18
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-01 09:52
Hoi Tweakers,

ik heb van de week bij iemand zijn emails in verwijderde items in Microsoft Outlook verwijderd. Nou vertelde hij mij dat daar nog mailtjes in stonden die hij nog nodig had. Dus nu moet ik die zien terug te halen.

Dus ik heb wat gezocht op google en ik kom voornamelijk recovery programma's tegen voor Outlook express. En die ik vind, voor Microsoft Outlook, zijn best duur. Dus voordat ik zo'n programma wil kopen, kan er iemand mij vertellen welk programma daarvoor het beste is? Mag natuurlijk ook freeware zijn. :P

Kan het ook zijn dat systeemherstel zou werken voor dit probleem?

Computer heeft windows XP Pro en werkt met Microsoft Outlook.

Alvast bedankt.

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Systeem herstel gaat niet werken.

• damen18
Bedankt voor de reactie. Heb je misschien wel een idee voor een goed programma voor dit probleem?

m.vr.gr.

• harry64
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-08 21:14

• damen18
bedankt, ik heb het net uitgeprobeerd op mijn eigen pc. Hier werkt het niet. Ook die andere pc is een standalone pc. Wel zit die in een netwerk, maar heeft geen exchange server dus zal het niet werken.

Iemand nog ideeen???

[ Voor 82% gewijzigd door damen18 op 02-05-2005 15:29 ]

• B.A. Baracus
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

B.A. Baracus

Fool!

Is dit misschien iets: http://www.ontrack.com/powercontrols/ ?
Trialtje downloaden en proberen

• damen18
die heb ik idd al geprobeerd, maar was er niet tevreden over. Wel heb ik een andere gevonden. RecoverMyEmail. Daar heb ik nu de trial van gedownload. Die lijkt mij beter. Maar ik weet niet wat jullie ervaringen/meningen zijn.
Pagina: 1