Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

vraag Aerogate2

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om een Aerogate2 van Coolermaster te kopen, alleen nu had ik even een vraag.
Je kunt met dit apparaat van 4 plekken de temp opmeten en je kunt aflezen hoeveel rpm je fan's draaien. Maar kun je ook instellen hoe snel je je fan's laat draaien??
Alvast bedankt. :)

Verwijderd

Ja, dat kan.

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
waar zou je dat ding anders voor gebruiken 8)7 lijkt me nogal handig i.p.v alleen de snelheid van je fans te zien. :P

Verwijderd

Topicstarter
hehe tja ik ben ook nog maar een noody :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2005 14:32 ]

Verwijderd

Het nadeel waardoor ik me airogate 3 heb verkocht is dat als je je fans sneller/ langzamer wil laten draaien je wel 40 x op dat ie knopjes moet drukken voordat je bv alle fans uit hebt gezet wat mijn doel was (en anders om als je ze weer aan wil zetten). Mischien is dit bij de Aerogate2 wel anders, maar moest het even kwijt

Verwijderd

Ja is anders, je kan ze helemaal niet uitzetten :D.
Maar wel zachter laten draaien met 1 druk op de knop.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 14:31:
hehe tja ik ben ook nog maar een noody :P
Het staat wel op de site dat je er 4 sensors bij krijgt + per kanaal bestuuring bied

http://www.coolermaster.c...itle=ALD-V02Aerogate%20II

• RobVee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-08 14:42
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 14:36:
Ja is anders, je kan ze helemaal niet uitzetten :D.
Maar wel zachter laten draaien met 1 druk op de knop.
Dat klopt niet helemaal. Je moet aan een knop draaien. Volgens mij is het zo dat je, wanneer een fan op maximaal draait, twee keer de knop moet ronddraaien om die betreffende fan op minimale fanspeed te laten draaien. Andersom geldt hetzelfde.

Groot nadeel van de Aerogate II is, vind ik, dat de fans na verloop van tijd (dagen) harder of zachter gaan draaien... misschien heb ik wel een defecte. :'( Bijvoorbeeld, Als je een fan hebt die maximaal op 2500 RPM draait en je zet 'm daarop. Dan zal de fan enkele dagen later nog op 2200 RPM draaien. Als je 'm op 1500 RPM zet, draait 'ie een paar dagen later op zo'n 1800 RPM.

Gelukkig wordt m'n Aerogate II binnenkort verkocht (interesse?). Ik vervang 'm door een VL System LIS2 Premium! _/-\o_

| Lian Li PC65B | Intel P4 2,4GHz | 512MB PC2700 | Asus P4S8X-X | PoV GeForce FX 5900XT 128MB | L.I.S. 2 Premium VFD | | Maxtor DMP9 120GB 7200RPM 2MB (2x) | Iiyama ProLite E430S-B & E431S-B | Logitech DT Comfort & Z3e 2.1 | HP PS7960 |

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Kom op, als je 'aerogate 2' in Google voert is je eerste link meteen al een review die al je vragen beantwoord. Het is de bedoeling dat je zelf eerst wat moeite steekt in zoekwerk etc voordat je een nieuw topic post. Dit topic gaat op slot, en mag ik je aanraden om de policy (nog) een keer door te lezen?

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.