Chello DHZ pakket afhalen

Pagina: 1
Acties:

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
Kun het DHZ pakket van Chello ook gewoon in een winkel kopen ipv. online bestellen? Ik ga het namelijk gebruiken als brug om één maandje te internetten. (Moet mijn ADSL omzetten dus heb downtime).

Als ik het zelf afhaal, bepaal ik mijn eigen aansluitdatum en da's nodig praktisch. Ik weet dat het in Amsterdam kan, maar kan het ook in Rotterdam (waar ik woon).

Kon op chello.nl (wat een kutsite trouwens) niet vinden.

DIT IS MIJN WEBSITE

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:12

Tux

Zit je dan niet vast aan een jaarcontract bij Chello?

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• havana
Volgens mij kun je Try & Buy doen. Eén maand proberen zonder risico.

DIT IS MIJN WEBSITE

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Tux schreef op maandag 02 mei 2005 @ 14:25:
Je kan met bepaalde acties binnen zoveel maanden weer "geheel kosteloos" alles opzeggen. Waarschijnlijk gaat TS van 'deze regeling' gebruik maken ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-01 19:27

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Tux schreef op maandag 02 mei 2005 @ 14:25:
Ik schat zo in day hij gebruik gaat maken van try & buy.......

affijn, wellicht kun je beter bellen, onderaan die "kut site" staat een contact. Voor bestelllingen is het gratis 8)

http://home.nld.chello.nl/upcmnfc/start/support/contact/

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Blorgg
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Bij ons in de winkel(Nijkerk, dus voor jou niet zo interessant denk ik) kan je je aanmelden voor Chello en dan krijg je direct het DHZ pakket mee. Doorgaands zit er echter wel zo'n 5 dagen tussen je aanmelding en het moment dat je online bent dus direct aansluiten en surfen is er niet bij.

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Blorgg schreef op maandag 02 mei 2005 @ 14:29:
Bij ons in de winkel(Nijkerk, dus voor jou niet zo interessant denk ik) kan je je aanmelden voor Chello en dan krijg je direct het DHZ pakket mee. Doorgaands zit er echter wel zo'n 5 dagen tussen je aanmelding en het moment dat je online bent dus direct aansluiten en surfen is er niet bij.
Zodra je het thuis aan hebt gesloten de helpdesk bellen:

-Hallo ik heb mijn dhz pakket aangesloten maar hij doet het niet, kan het zijn dat ik nog niet ben aangesloten?
+ Dat klopt meneer, een moment aub.
+ Zou u de stroom van uw modem af willen halen en 30 seconden wachten? Dan zou het moeten werken.......
- Dankuwel

Tenminste, zo ging het bij mij. In een winkel moet je wachten op de brief met je password neem ik aan e.d.
Ik heb het opgehaald bij het UPC centre in Nijmegen en was binnen 15 minuten online (woon er praktisch naast). Niet geschoten is altijd mis :)

• havana
Zie hier alle afhaaladressen.

http://www.upc.nl/dealers...rCode=33136&PageID=137000

In Rotterdam dus plenty mogelijkheden. Ook is er 28 april een UPC Center geopend :)

Dank voor alle hulp.

[ Voor 8% gewijzigd door havana op 02-05-2005 14:48 ]

DIT IS MIJN WEBSITE

• Cramthabam
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-02 16:15

Cramthabam

Leef en laat leven

Is het niet een idee om je adsl omzetting beter te regelen? Ben zelf laatst overgestapt van tiscali naar wanadoo zonder downtime. Je moet gewoon zorgen dat je de data goed doorgeeft aan beide providers.

• havana
Het gaat om een omzetting van ISDN naar analoog en daar hoort altijd downtime bij.....

DIT IS MIJN WEBSITE

• consolefreak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01:35
offtopic:
waarom liet jeje niet omzetten naar ISDN-1?

• havana
Ik heb nog niks gedaan..... maar Versatel werkt alleen met analoog, dus moet ik analoog hebben. Ik gebruik die telefoon niet eens, dus analoog is dan sowieso het goedkoopst.

DIT IS MIJN WEBSITE

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Heb je geen wireless? Er zijn maar weinig buurten waar je niet een "gesharede" verbinding is ;)
Ik heb er een stuk of 12 tot me beschikking ;)

• havana
Nou ik woon met 7 gasten. Zou natuurlijk één computertje als servertje kunnen inrichten....

Maar alle wireless verbindingen staan dicht bij mijn weten.

[ Voor 33% gewijzigd door havana op 02-05-2005 16:59 ]

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1