Ik heb een pc als cadeau gekregen, het is een gebruikt systeem met de volgende specs:
P4 1800 MHz
256 MB DDR intern geheugen
40 GB HD
onboard video
onboard sound
Ik ben enkele jaren geleden al gestopt met gamen op de pc, omdat mijn systeem te verouderd werd voor de nieuwere games. Als RTS/FPS fanaat wil ik echter weer gaan gamen met dit systeem en ik vroeg me af in hoeverre ik met dit systeem kan gamen.
Met een klein budget heb ik al de volgende upgrades gedaan:
- [nieuw] 512 MB DDR (PC2100) intern geheugen (dus 768 MB totaal) --> €40
- [tweede hands] Geforce TI 4200 (128 MB) --> €22.50
Ik zou graag jullie advies willen over het volgende:
1) Welke bekende/populaire RTS/FPS games kan ik zonder al teveel problemen spelen met dit systeem? Mijn interesse gaat met name uit naar:
- World of Warcraft
- Half-Life 2
- Rise of Nations
- Rome: Total War
- Command & Conquer Generals
- Warcraft III
- Counter-Strike: Source
2) Welke upgrades (naast bovenstaande) zouden jullie me nog aanraden? Ik zou in principe nog ongeveer een jaartje willen meegaan met deze pc, waarna ik een hele dikke bak wil gaan aanschaffen.
Alvast bedankt!
P4 1800 MHz
256 MB DDR intern geheugen
40 GB HD
onboard video
onboard sound
Ik ben enkele jaren geleden al gestopt met gamen op de pc, omdat mijn systeem te verouderd werd voor de nieuwere games. Als RTS/FPS fanaat wil ik echter weer gaan gamen met dit systeem en ik vroeg me af in hoeverre ik met dit systeem kan gamen.
Met een klein budget heb ik al de volgende upgrades gedaan:
- [nieuw] 512 MB DDR (PC2100) intern geheugen (dus 768 MB totaal) --> €40
- [tweede hands] Geforce TI 4200 (128 MB) --> €22.50
Ik zou graag jullie advies willen over het volgende:
1) Welke bekende/populaire RTS/FPS games kan ik zonder al teveel problemen spelen met dit systeem? Mijn interesse gaat met name uit naar:
- World of Warcraft
- Half-Life 2
- Rise of Nations
- Rome: Total War
- Command & Conquer Generals
- Warcraft III
- Counter-Strike: Source
2) Welke upgrades (naast bovenstaande) zouden jullie me nog aanraden? Ik zou in principe nog ongeveer een jaartje willen meegaan met deze pc, waarna ik een hele dikke bak wil gaan aanschaffen.
Alvast bedankt!