Toon posts:

[XP]New mail notification OWA

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Het volgende eigenaardige probleem: op het werk maken ze gebruik van W2K en de mail wordt verzorgd door Outlook Web Access. Als ik op het werk inlog op het netwerk en via IE naar m'n mail ga zijn er ook nog geen problemen. Als ik dit venster open laat staan, krijg ik keurig in de systray een melding dat er nieuwe mail is (heb ik aangevinkt in de opties van OWA). Nu het probleem: thuis (XP met SP2) krijg ik die melding in de systemtray niet, die melding verschijnt alleen als ik het venster met OWA open en onderin de snelkoppelingsbalk staat dan een knopje met nieuwe mail.

Zoeken op Google en GOT leverde weinig op......

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
misschien als je'm toevoegt aan je trusted sites?

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Is je OWA site wel toegevoegd aan je trusted sites ? :)

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:58
Kan het zijn dat de site niet in de trusted site staat? want het kan zijn dat xp sp2 die controls blokkeert, en de pop-up blokker misschien ook eens uitschakelen.

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Verwijderd

Topicstarter
Denk het niet, dat ga ik straks ff proberen (zit nu op het werk).
Maar waarom zou ik 'm aan de trusted sites moeten toevoegen? Wat wordt er over en weer gezonden wat er zo speciaal is? Inloggen en mail lezen/sturen is geen probleem....

[edit]
Heb de site toegevoegd aan de trusted sites en het werkt nu goed!!
Is er iemand die de details weet waarom het nu wel gaat?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2005 16:08 ]